تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸
بهروز نعمتی:

کسانی که مدعی انقلابی‌گری هستند باید بیشتر از رهبری اطاعت کنند/ مردم پول نمی‌خواهند، کار می‌خواهند

بهروز نعمتی نماینده مجلس درمورد اصلاح قیمت سوخت گفت:اگر می‌خواهیم در مجلس به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنیم باید مشکلات اصلی آن‌ها یعنی اشتغال جوانان را حل کنیم.

رویداد۲۴ نماینده مردم تهران در مجلس می‌گوید: بنده جز نفراتی بودم که مخالف اجرای این طرح بودم، اما وقتی تصمیم گیری شد و رهبری هم از تصمیم سران سه قوه حمایت کردند پس باید از آن تبعیت کرد، بنابراین آن‌هایی که مدعی انقلابی گری هستند باید بیشتر اطاعت کنند، اما عملا می‌بینیم که آن‌ها به مسائل دامن می‌زنند و به نوعی به دنبال این هستند که یک فضای انتخاباتی را برای خودشان ایجاد کنند.

عضو هیات رییسه مجلس افزود: اینکه ازاین فضا و نابسامانی‌ها برخی بخواهند برای خودشان کلاهی درست کنند ظلم به مردم است و نباید این اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم در مجلس به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنیم باید مشکلات اصلی آن‌ها یعنی اشتغال جوانان را حل کنیم. الان برخی ازدوستان موضوع پول پاشی را با اجرای اصلاح قیمت سوخت مطرح کرده اند که این اشتباه است. بسیاری از مردم که ما با آن‌ها ارتباط داریم می‌گویند ما این پول را نمی‌خواهیم بروید مشکل اشتغال و ازدواج فرزند من راحل کنید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر مجلس می‌خواهد کاری انجام دهد باید دراین راستا یعنی حل مشکل اشتغال و ازدواج جوانان گام بردارد. دولت مدعی است که ۴۰ هزار میلیارد تومان از این محل درآمد حاصل می‌شود اگر ما به صورت رندوم به هر استان هزار میلیارد فقط برای اشتغال جوانان اختصاص دهیم و فقط هم بگویم برای جوانان زیر ۳۰ سال باشند قطعا به نفع کشور و نظام است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: در حال حاضر یک فضای احساسی در جامعه حاکم است درفضای احساسی طرح سه فوریتی به طرح هیچ فوریتی تبدیل می‌شود یا طرح‎های یک فوریتی تبدیل به طرح‌های یک فوریتی و نیم فوریتی می‌شود که همه این طرح‌ها احساسی است و هیجانات هم غالب می‌شود یعنی در حال حاضر چه در جامعه و چه در مجلس فضا هیجانی است.

وی ادامه داد: باید الان تدبیر درست کرد. ما می‌توانیم در زمان بررسی لایحه بودجه ۹۹ برای درآمدی که حاصل از اصلاح قیمت سوخت است برنامه ریزی درست داشته باشیم و آن را صرفا برای اشتغال دراستهان‌های کشور اختصاص دهیم قطعا مردم هم راضی می‌شوند مردم پول نمی‌خواهند مردم جوان عزیزشان که جلوچشم شان آب می‌شود را می‌بینند. اگر برای این جوان اشتغال ایجاد کردیم از هزاران ۵۰ هزار تومان ما برایش بهتراست.

نعمت زاده گفت: در حال حاضر به اتفاق تعدادی از نمایندگان در حال بررسی این موضوع هستیم که تدبیری در لایحه بودجه ۹۹ شود که این پول فقط برای اشتغال جوانان اختصاص یابد. الان از هرکسی می‌پرسیم می‌گویند که برای ما کمک معیشتی واریز نشده است و مردم نسبت به این موضوع گله‌مند هستند و این باید شفاف سازی شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت اگر می‌خواهد جراحی کند باید این جراحی در راستای رفع مشکلات اساسی مردم همچون اشتغال جوانان باشد. من حامی این دولت بودم و همین آقایان گفتند که ما مخالف پول پاشی در جامعه هستیم خودشان الان نباید این پول پاشی رادوبرابر کنند، این رفتار در شان مردم ما نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان