تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اغتشاشگران آموزش دیده و حرفه‌ای بودند/ برنامه اصلی آن‌ها برای انتخابات و دهه فجر بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: نکته مهم در اغتشاش‌های اخیر، نوع برنامه ریزی و آموزش آن‌ها برای ایجاد شرارت، غارتگری، کشتار و جنایت در کشور، حرفه‌ای بودن و آموزش‌هایی است که برای ایجاد شرارت دیده بودند.

ذوالنوری

  رویداد۲۴  مجتبی ذوالنوری روز دوشنبه در نشستی پیرامون حوادث اخیر در مدرسه علمیه مهدی موعود (ع) در قم، با بیان این که دستگیر شدگان حادثه اخیر از طیف‌های مختلف همچون سلطنت طلبان و منافقین هستند، افزود:‌برنامه اصلی این مزدوران برای انتخابات و دهه فجر بود و وقتی دیدند این حادثه اخیر ایجاد شد، وارد میدان شدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: افزایش ناگهانی قیمت بنزین برای دشمنان قسم خورده نظام هم غافلگیر کننده بود، ولی وقتی دیدند مردم برای بنزین وارد میدان شدند، اشرار هم از این فرصت استفاه کردند.
 

بیشتر بخوانید:



وی بیان داشت: در این حادثه اخیر ۷۲۵ بانک، ۹۰۰ پمپ بنزین نابود شد ۳۰آمبولانس خسارت دید ۸۰ فروشگاه زنجیره‌ای خاکستر شد و کمتر شهری است که ساختمان شهرداری و شورای شهر، آزمایشگاه پزشکی آسیب ندیده باشد. حتی در بعضی از شهر‌ها از فاصله نزدیک به مردم شلیک می‌کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: میزان حجم خسارت اعم از غارتگری، آتش زدن و جنایت ... درطی دو روز نشان از انسجام و هدفمند بودن برنامه‌ها بوده است.

ذوالنوری گفت: اگر در این حادثه اخیر رهبری ورود نمی‌کردند، معلوم نبود کشور گرفتار چه مصائبی می‌شد. اگر نظام در این قضایای اخیر عقب نشینی می‌کرد، باز هم خسارت برای کشور دو چندان می‌شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امروز دشمن می‌فهمد که ولایت فقیه با این حرکت خود چه معجزه‌ای برای کشور ایجاد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که سرمایه ملی کشور، رهبری و مردم هستند و بی توجهی به این مسئله مشکلات جدی به نظام وارد کرده است، گفت: اگر مردم بعد از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب به خانه رفتند، به عشق رهبری بود؛ به خاطر رفع مشکلات نبوده است.

وی افزود: در مساله اخیر رهبر معظم انقلاب با آن صحبت‌های حکیمانه برای جلوگیری از اغتشاش‌ها به میدان آمد که این موجب شد تا آن حوادث بیشتر برای رهبری هزینه داشته باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان