تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
اعتراض به حق آقای وزیر

چه کسانی حواشی استقلال را دامن می زنند و با چه نیتی؟

افشار زاده با سابقه ای طولانی در پست های کلیدی ورزش کشور، یکی از مدیرانی است که همواره توانسته است بدون حاشیه های مرسوم در ورزش، در همه دوران خود را در بالاترین سطوح مدیریتی ورزش حفظ کند.
رویداد۲۴-  افشار زاده با سابقه ای طولانی در پست های کلیدی ورزش کشور، یکی از مدیرانی است که همواره توانسته است بدون حاشیه های مرسوم در ورزش، در همه دوران خود را در بالاترین سطوح مدیریتی ورزش حفظ کند.

او را می توان به عنوان یک تکنوکرات از نوع سنتی نام برد. کارنامه ی او نشان می دهد در هر پستی که قرار داشته همواره توانسته است از امکانات و بودجه های دولتی (بیت المال) به صورت قانونی و به نحو چشمگیری ریخت و پاش کند.

این ریخت و پاش ها را می توان از گسترش بی قید و بند سازمان زیر مجمو عه اش گرفته تا احکام مدیریتی عجیب و غریب برای افراد مختلف و اعزام های بی حد و حساب به خارج از کشور یا بذل و بخشش های خارج از ردیف های بودجه ای به افراد خاص و … برشمرد.

شاید همین رویه موجب شده که این تکنوکرات برگزار کننده جشن های شاهنشاهی در جوانی، بتواند در یک نظام انقلابی هم به بالاترین مناصب، آن هم در ورزش که همواره در دید رسانه هاست حضور مستمر داشته باشد.

از نکات مثبت ایشان شاید یکی این باشد که همواره وی این توان را داشته که در بحرانی ترین شرایط از حاشیه ها دوری کند چرا که مشی او با تنش و درگیری سازگاری ندارد

اتفاقات مربوط به حواشی ایجاد شده برای تیم استقلال، مقدار زیادی با مشی همیشگی جناب افشار زاده تفاوت دارد و بررسی دقیق تر عملکرد ایشان در مدیریت استقلال، شاید بتواند کمی موضوع حواشی پیش آمده را قابل فهم کند.

همانطور که گفته شد افشارزاده در دوران مدیریتش همواره رفتاری قانونی داشته، از سفرهای بسیار زیاد خارجی که به دلیل پست هایش رفته، گرفته تا پاداش های قانونی که به دلایل مختلف دریافت نموده است.

اما می گویند یک نقطه تاریک در زندگی کاری او وجود دارد زمانیکه مسئولیت ورزش کیش را به عهده داشته است که نه خود او بلکه یکی از فرزندانش که در ایران زندگی می کند در کیش ساخت و ساز هایی داشته که خارج از عرف کاری وی بوده است.

آنطور که می گویند دومین نقطه تاریک او، که به استقلال مربوط می شود، باز رد پای فرزند ایشان در نقل و انتقالات فوتبال است؛ که ابهاماتی را بوجود آورده است و شاید پدر، ناخواسته و یا بی اطلاع از اقدامات وی بوده باشد.

اما ارتباط این موضوع با حواشی بوجود آمده در اعتراض گروهی به نام هوادار در حمایت از افشار زاده و شعار پرسپولیسی بودن وزیر، جلوی وزارت ورزش، چیست؟

شنیده شده قراردادهایی که توسط افشارزاده برای نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان چه در فصل قبل و چه در فصل جدید بسته شده، دارای ابهاماتی بوده که وزیر به آن ها اعتراض کرده است؛ و برای روشن شدن موضوع اصرار ورزیده و چون افشارزاده از ایراد قراردادها باخبر است، با شناختی که از گودرزی دارد و می داند که او زیر بار چنین مسائلی نخواهد رفت؛ و از دست دادن مدیریت استقلال که منبع عظیمی از پول و ثروت بوده، برای فرزندش سخت خواهد بود، با کمک دیگر افرادی که دلالی ها را در استقلال به عهده داشتند و برخی اعضا هیئت مدیره که می دانند دیگر جایی در این باشگاه ندارند، برای تحت فشار قراردادن وزیر از چند هفته پیش، استقلال را وارد حاشیه کردند که این حاشیه سازی با حضور عده ای به اوج خود رسید.

حال با شناختی که از گودرزی وجود دارد باید کمی منتظر بود تا همانطور که سال گذشته افراد مسئله دار را از پرسپولیس دور کرد و این باشگاه را به آرامش رساند، آیا این بار هم می تواند استقلال را از وجود افراد ناباب و سودجو که ارزشی برا ی باشگاه مردمی قائل نیستند، تخلیه و باشگاه را به آرامش برساند؟

منبع: راستان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
هامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
این آقا هرکی میخاد باشه،باشه الان وقت این داستانا نیست عزیزم این به اصلاح تحلیل شما ضررش فقط به استقلال میرسه و بس!
شما اگه بیطرف بودین اینهمه مدت کجا تشریف داشتین گذاشتین نقطه حساس نقل و انتقالات یهویی متوجه شدین طرف چیکار
شما یه لنگی بیشتر نیستین که هدفتون ضربه به استقلاله کم تو این چند سال آسیب نزدید به ما.
اگرچه که 99 درصد مدیران و مسولان ورزشی مملکت هم جزو طبقه کیسه داران هستن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان