تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
مربی تیم فوتبال امید:

شش دروازه‌بان شانس حضور در لیست نهایی را دارند

مربی تیم فوتبال امید ایران ضمن اشاره به شانس شش دروازه بان برای حضور در المپیک گفت: معیار ما برای انتخاب بازیکنان نهایی انضباط آنها به همراه توانایی فنی است.

شش دروازه‌بان شانس حضور در لیست نهایی را دارند

رویداد۲۴محمد حبیبی در خصوص آخرین شرایط دروازه بان های تیم ملی امید گفت: در فهرست نهایی که به AFC اعلام شده مجموعا ۶ دروازه‌بان را معرفی کردیم که همه آنها یکی از دروازه بان های اول یا دوم تیم های باشگاهی خودشان در لیگ برتر هستند و حداقل در لیست ۱۸ نفره حضور دارند. معراج اسماعیلی دروازه بان اول ذوب آهن است، حبیب فرعباسی در نفت مسجد سلیمان بازی های زیادی انجام داده و در بعضی از بازی ها هم دروازه بان دوم است، مهدی نوراللهی در سایپا دروازه بان دوم است، کی خسروی همین شرایط را در سپاهان دارد ، پورحمیدی در استقلال دروازه بان دوم است و نیما میرزازاد هم در نساجی چند بازی فرصت ورود به زمین را داشته و در بعضی بازی ها روی نیمکت حضور دارد. مجموعا ما نام این ۶ دروازه بان را ثبت کرده ایم با این وجود شناخت کافی از همه آنها داریم و در اردوی آخر ۳ دروازه بان با ما راهی قطر خواهند شد.

حبیبی در این خصوص که انتخاب این سه دروازه بان به معنی حضور قطعی آنها در تایلند نخواهد بود گفت:معیار ما شایستگی فنی همچنین انضباط و رفتار است. در حال حاضر لازم است با ۳ دروازه بان راهی قطر بشویم البته من تلاش کردم در هر اردوی خارجی تغییراتی در لیست داشته باشیم و گزینه های مختلفی را مورد آزمایش قرار بدهیم. در این موقعیت باید بگویم هر احتمالی وجود دارد. هم از نظر فنی هم انضباطی و البته خدای نکرده مصدومیت ممکن است تا آخرین لحظه انتخاب دیگری داشته باشیم و هر ۶ دروازه بان از نظر من شانس حضور در بازی های تایلند را تا آخرین لحظه دارند.

مربی دروازه بانان تیم امید همچنین در خصوص برگزاری تمرینات اردوی تهران بدون دروازه بان گفت: قرار بود کلیه بازیکنان برای حضور در بازی های لیگ روز چهارشنبه به اردوی تیم های باشگاهی بازگردند که طبیعتا دروازه بان های ما هم شرایط مشابهی داشتند چون همه آنها جزو دروازه بان های اول یا دوم شاغل در لیگ هستند و بعد از انجام بازی ها برای حضور در سفر به قطر به اردو بازمی گردند. به هر ترتیب کار اصلی ما در قطر انجام می شود و بعد از آن هم در تایلند یک هفته پیش از مسابقات تمرین می کنیم. در این مدت تلاش خواهیم کرد دروازه بان ها را با تمرکز مناسب به بالاترین سطح آمادگی از هر جهت برسانیم. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که در نهایت خط دروازه نقطه قوت تیم امید در بازی های انتخابی المپیک باشد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان