تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای ترور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه چیست؟

سایت وابسته به صداوسیما ادعای رسانه‌های عربی درمورد خبر به شهادت رسیدن فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تکذیب کرد.

ترور سردار حاجی زاده

رویداد۲۴ در ساعت‌های اخیر برخی رسانه های عربی مدعی شده بودند که سردار حاجی زاده در سوریه به شهادت رسیده است.

این رسانه ها مدعی شده بودند فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حمله موشکی شب گذشته اسرائیل به سوریه به شهادت رسیده است.

به دنبال این شایعه، باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما نوشت که پس از پیگیری‌ها مشخص شد که خبر به شهادت رسیدن سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحت ندارد و وی در سلامتی کامل به سر می‌برد.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا ساعاتی پیش اعلام کرد پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد دوشنبه، چند فروند موشک اسرائیل را که از اسرائیل به دمشق شلیک شده بود، دفع کرده است. سانا به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد، اما شبکه تلویزیونی "المیادین" لبنان از پرواز جنگنده‌های اسرائیل در ارتفاع کم در آسمان شهر صیدا واقع در جنوب لبنان خبر داد. خبرگزاری سوریه همچنین از سرنگونی یکی از موشک‌ها در منطقه "عقربا" در حومه دمشق خبر داد. سانا به نوع جنگنده‌ها و شمار موشک‌های شلیک شده از سوی جنگنده‌های اسرائیلی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سردار حاجی زاده
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
2
چه جسارتا مگه شیطان بزرگ میتونه به سپاهیان حیدر کرار نزدیک بشه که شیطان کوچک بتونه همچین غلطی بکنه.انشاالله موعد نابودی صهیونیستهای کودک کش نزدیکه.وای اگر رهبرم مولایم اذن جهاد بده ریششونو میکنیم
نظرات شما
پیشخوان