تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۸
با گذشت یک هفته از انتشار ویژه برنامه اینترنتی “کلاسیکو” در پلتفرم‌های ویدیویی، میزان تماشاگران این برنامه به بیش از دو میلیون و ۷۲۶ هزار بیننده رسید.
برنامه فردوسی پور
رویداد۲۴ با گذشت یک هفته از انتشار برنامه "کلاسیکو"، مجموع تعداد بازدید در سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار به رکورد دو میلیون و ۷۲۶ هزار بیننده رسیده است در ۲۴ ساعت اولیه انتشار یک میلیون و ۸۲۰ هزار نفر تماشاگر این برنامه بودند.

"کلاسیکو" یک ویژه برنامه اینترنتی به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور است که به مناسبت رقابت حساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید و با اجرای پژمان جمشیدی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو مهمان‌های این برنامه بودند که به بحث و تحلیل پیرامون این مسابقه هیجان‌انگیز پرداختند.
خبر های مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: