تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

کدام ستاره برد فرانسه را از تلویزیون تماشا کرد؟ (تصاویر)

کریم بنزما، بازیکن کلیدی رئال مادرید و تیم ملی فرانسه که اخیرا به دلیل رسوایی اخلاقی و رفتار ناشایست توسط پلیس بازداشت شده بود، شب گذشته مجبور شد برد تیم ملی فوتبال کشورش را از تلویزیون تماشا کند.
رویداد۲۴- کریم بنزما، بازیکن کلیدی رئال مادرید و تیم ملی فرانسه که اخیرا به دلیل رسوایی اخلاقی و رفتار ناشایست توسط پلیس بازداشت شده بود، شب گذشته مجبور شد برد تیم ملی فوتبال کشورش را از تلویزیون تماشا کند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، فرانسه شب گذشته توانست در نخستین مسابقه از سری مسابقات یورو 2016 تیم ملی رومانی را شکست دهد.

اما غایب اصلی این بازی کریم بنزما بود که پس از رسوایی جنسی و باج خواهی از هم تیمی خود از شرکت در مسابقات فوتبال محروم شد و یورو 2016 را از دست داد.

کدام ستاره برد فرانسه را از تلویزیون تماشا کرد؟ (تصاویر)

داستان بنزما، داستانی از رسوایی و فساد است. یکی از ماجراهایی که درباره او شنیده می شود، ماجرای باج گیری از متئو والبنوئا، هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه است.

کدام ستاره برد فرانسه را از تلویزیون تماشا کرد؟ (تصاویر)

موضوع به انتشار یک ویدئوی شخصی و غیراخلاقی از والبنوئا در سال 2014 بازمی گردد که پس از آن ماجرای باج گیری از او مطرح شد. اتهام بنزما این بود که به همراه یکی از دوستان دوران کودکی اش به نام کریم زناتی اقدام به باج گیری از والبنوئا به مبلغ 100 هزار پوند کرده است. پس از اعلام این اتهام، بنزما دستگیر شد.

این تنها درگیری بنزما با قانون نیست. در سال 2012 نیز او به همراه فرانک ریبری هم تیمی فرانسوی اش متهم به برقراری ارتباط نامشروع با دختری شد که به سن قانونی نرسیده بود.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان