تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۸

عضو هیات ریسسه فدراسیون فوتبال: «سلطانی فر» از انتخاب «بهاروند» حمایت کرد

عضو هیات ریسسه فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش از انتخاب حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال حمایت کرد.

عضو هیات ریسسه فدراسیون فوتبال: «سلطانی فر» از انتخاب «بهاروند» حمایت کردرویداد۲۴ «عبدالکاظم طالقانی» روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به اینکه «مهدی تاج» از نظر جسمانی شرایط مساعدی ندارد و نمی‌توانست به عنوان رییس فدراسیون فوتبال فعالیت کند، با استعفای او موافقت شد.

وی افزود: باید از تجربیات تاج در فوتبال ایران به بهترین شکل ممکن استفاده کرد تا مسیر پیشرفتی که در فوتبال آغاز شده، ادامه پیدا کند.

عضو هیات ریسسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به ماده ۳۸ و بند ۲ اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورتی که رییس فدراسیون فوتبال به هر دلیلی نتواند به فعالیت خود ادامه دهد، مسوولیت امور جاری برعهده نایب رییس اول و سپس نایب رییس دوم خواهد بود که طبق قانون، حیدر بهاروند سرپرستی فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفت.

طالقانی تصریح کرد: طبق قانون باید ۱۸ اردیبهشت مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال برگزار شود اما این احتمال وجود دارد که مجمع زودتر برگزار شود.

وی تاکید کرد: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، مسعود سلطانی‌فر تاکید داشت هیات رییسه فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه، برنامه‌های خود را برای شکوفایی ادامه دهند.

عضو هیات ریسسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: سلطانی‌فر از انتخاب حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال حمایت کرد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان