تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

توئیتر، صفحه مقام معظم رهبری را مسدود کرد

شبکه توئیتر در اقدامی تامل برانگیز، صفحه رسمی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی را مسدود کرد.

شهادت سردار سلیمانی

رویداد۲۴ به نظر می‌رسد این اقدام مسئولان توئیتر در ادامه محدودسازی آزادی بیان و تجاوز به حریم خصوصی کاربران توسط رسانه‌های آمریکایی باشد.

پیش‌تر اینستاگرام در اقدامی عجیب دست به حذف پست‌های مربوط به شهادت سردار قاسم سلیمانی زد. شبکه اجتماعی فیسبوک مالک پلتفرم اینستاگرام در توجیه این اقدام خود رعایت قوانین تحریم آمریکا علیه ایران را عنوان کرده است. این در حالی است که اقدام اینستاگرام و توئیتر برای حذف پست‌های مربوط به شهادت سردار قاسم سلیمانی به عنوان یک شخصیت برجسته کشوری و مورد اقبال مردم و همچنین بستن صفحه مقام معظم رهبری به عنوان عالی‌ترین مقام یک کشور مغایرت آشکار با آزادی بیان و رعایت حریم خصوصی است.


بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد: کار‌های این‌چنینی در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی کفایت نمی‌کند


شرکت توییتر و پلتفرم اینستاگرام هر دو متعلق به آمریکا هستند، کشوری که همواره مدعی آزادی بیان و رعایت حریم خصوصی است، اما رفتار خصمانه آن‌ها به بهانه‌های مختلف در مسدودسازی کاربران نشان می‌دهد حق آزادی بیان و رعایت حریم خصوصی تنها یک شعار از سوی رسانه‌های آمریکایی است و تا زمانی بر آن‌ها پایبندند که منافع‌شان تامین شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان