تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان عرب

رسانه‌های جهان عرب همگام با سایر رسانه‌های جهان به بازتاب مشارکت گسترده مردم ایران در نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر انقلاب پرداختند.
رهبر انقلاب
رویداد۲۴ رسانه‌های جهان عرب امروز -جمعه- سخنان آیت‌الله «سیدعلی خامنه‌ای» رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه را بازتاب دادند.

پایگاه المیادین در گزاشی نوشت که جمعیت انبوهی در مصلای تهران حاضر شده و در نماز جمعه این هفته به امامت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای مشارکت کردند.

«ملحم ریا»، مدیر دفتر شبکه المیادین خطبه‌های نماز جمعه توسط رهبر ایران در این لحظه‌های مهم و حساس برای مردم ایران را «تعیین‌کننده» توصیف کرد.

ریا تأکید کرد که سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در جامعه ایران فصل‌الخطاب است؛ چنانکه در وقایع گذشته این کشور نیز چنین بوده است.

پایگاه خبری سومریه نیوز با انعکاس سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، این خطبه را سرنوشت‌ساز توصیف کرد.

این پایگاه خبری نوشت: رسانه‌های ایران خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران را بر این اساس که چارچوب سیاست ایران در مراحل آینده را تعیین می‌کند، سرنوشت‌ساز توصیف کرده‌اند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز با تیتر «سپاه پاسداران، مبارزان بدون مرز هستند»، سخنان رهبر انقلاب درباره شهید «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس را منعکس کرد و در صدر همه این سخنان به در هم شکسته شدن هیمنه آمریکا در پاسخ موشکی ایران به پایگاه «عین الاسد»، اشاره کرد.

پایگاه خبری المنار نیز به بازتاب سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در تجلیل از شخصیت والای شهید قاسم سلیمانی پرداخت.

روزنامه رأی الیوم نیز با تیتر «سیلی بزرگ به آمریکا» سخنان رهبر انقلاب درباره ترور سردار سلیمانی و پاسخ کوبنده ایران به پایگاه عین الاسد و توصیف این روز به «یوم الله» را بازتاب داد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
1
0
این رسانه های جهان که نام بردی, همگی رسانه های برون مرزی صدا و سیما بودن!!!!
نظرات شما
پیشخوان