تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

۱۵ داوطلب انتخابات مجلس در تهران بخاطر تبلیغات زودهنگام تذکر گرفتند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بر اساس آخرین آمار کمیته قضایی ۱۵ کاندیدای انتخابات مجلس برای تبلیغات زودهنگام احضار شده و تذکر دریافت کردند.

۱۵ داوطلب انتخابات مجلس در تهران بخاطر تبلیغات زودهنگام تذکر گرفتندرویداد۲۴ شکراله حسن بیگی روز یکشنبه در نشست استاندار تهران با جوانان منتخب استان در خصوص انتخابات گفت: در همین روزها برخی افراد در تلاش برای سودجویی از فضای دهه فجر و تبلیغات زود هنگام بودند که به محض اطلاع هیات های اجرایی وارد شدند و تذکر دادند و مساله برطرف شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات برای کل کشور اهمیت بیشتری دارد چون امنیت کشور را تامین می کند افزود: در این دوره واقعا ضرورت مشارکت حداکثری مردم بیشتر احساس می شود و در همین زمینه به کمک جوانان و فرهیختگان نیاز داریم.

وی یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات همواره اهمیت داشته اما این دوره به علت وجود مسائل بین المللی و اینکه برای همه ما امنیت را به دنبال دارد مهمتر است.

حسن بیگی اظهار داشت: با وجود امنیت است که می توان برنامه ریزی و مسیر رشد و توسعه را طی کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این یک وظیفه ملی است که برای جلب مشارکت حداکثری مردم و حضور در پای صندوق های رای تلاش کنیم.

وی با اشاره به آخرین آمار مربوط به داوطلبان تایید صلاحیت شده استان تهران خاطر نشان کرد: تا این لحظه صلاحیت یکهزار و ۶۷۴ نفر تایید و ۲ هزار و ۹۷ نفر رد شده است و ۱۰۸ نفر از حضور در رقابت ها انصراف داده اند.

حسن بیگی ادامه داد: استان تهران ۳۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۳۰ مورد آن برای حوزه انتخابیه تهران, ری, شمیرانات, اسلامشهر و پردیس, ۵ مورد برای شهرستان ها و چهار کرسی برای اقلیت های دینی است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: هدفی که ما در این انتخابات دنبال می کنیم قانونمندی و ملاک کار قانون و پایبندی به آن است.

وی اعلام کرد: ما مجری قانون هستیم و بارها بر لزوم حفظ بی طرفی تاکید کرده این این بی طرفی به معنای انفعال نیست.

حسن بیگی اضافه کرد: باید از امکانات موجود برای ایجاد فضای انتخاباتی و برخورد با قانون شکنان با تبلیغات زودهنگام استفاده کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان به طور همزمان در دوم اسفند برگزار می شود.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان