تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

مصطفی معین به اصلاح‌طلبان: نباید به هر شیوه و بهایی به دنبال ماندن در قدرت بود /لیست دادن از منطق قوی برخوردار نیست

وزیر علوم دولت اصلاحات گفت: اگر قرار بر را­نت‌خواری، آقازادگی و یا سوءاستفاده از قدرت و بی‌تفاوتی در مقابل مشکلات مردم و گروه‌های محروم و آسیب دیده باشد، تفاوتی بین این جناح و یا آن جناح سیاسی نخواهد بود.

مصطفی معین

  رویداد۲۴  مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح طلب، در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین، گفت: از چند سال قبل به این طرف به کرّات نسبت به ضرورت و ارزشمند بودن وجود گرایش‌های مختلف و اصیل سیاسی برای رشد جامعه، چه اصولگرا باشد و یا اصلاح طلب- تاکید کرده‌ام.

وی ادامه داد: گفته ام که اگر قرار بر را­نت خواری، آقازادگی و یا سوءاستفاده از قدرت و بی‌تفاوتی در مقابل مشکلات مردم و گروه‌های محروم و آسیب دیده باشد، تفاوتی بین این جناح و یا آن جناح سیاسی نخواهد بود. متاسفانه هر دو جناح سیاسی پایگاه اجتماعی شان را تا حد زیادی از دست داده‌اند.
بیشتر بخوانید: کدام اصلاح طلبان لیست انتخاباتی دادند؟ کدام اصلاح طلبان سکوت کردند؟
وزیر علوم دولت اصلاحات درباره ماندگاری اصلاح طلبان در قدرت تحت هر شرایطی حتی عقب نشینی از اصول اصلاح طلبی گفت: قدرت و سیاست تنها ابزاری برای عمل به وظایف و مسئولیت اجتماعی است و نه بالعکس. نباید با هر شیوه و به هر بهایی به دنبال باقی بودن در قدرت و یا به دست گرفتن افسار آن بود. حضور در صحنه می‌تواند در عرصه‌های آگاهی بخشی، تصمیم سازی و ارتقای توانمندی­ها باشد.

وی درباره لیست دادن اصلاح طلبان بعد از ردصلاحیت‌ها و تصمیم شورای عالی برای لیست ندادن، گفت: دادن لیست نامزدان انتخاباتی، آنهم در زمانی که اصلی‌ترین چهره‌های اصلاح طلب و بعضاً اصول گرا رد صلاحیت شده اند از منطق قوی برخوردار نیست، هر چند که افراد صاحب صلاحیتی که قصد خدمت و وقف خود برای جامعه را دارند می‌توانند بصورت فردی و یا چند نفره نامزدی خود را اعلان نمایند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان