تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

حمایت ۵۳ درصد انگلیسی‌ها از خروج از اتحادیه اروپا

تایج یک نظرسنجی نشان داد، حمایت‌ها از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در میان شهروندان این کشور با اندکی افزایش از مرز ۵۰ درصد گذشته است.
رویداد۲۴ - نتایج یک نظرسنجی نشان داد، حمایت‌ها از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در میان شهروندان این کشور با اندکی افزایش از مرز ۵۰ درصد گذشته است.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج این نظرسنجی که توسط موسسه نظرسنجی ICM انجام شد و در روزنامه‌ی گاردین انتشار یافت، نشان داد حدود ۵۳ درصد از شهروندان انگلیسی از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا حمایت می‌کنند.
این درحالی است که نظرسنجی مشابه این موسسه دو هفته پیش نیز از حمایت ۵۲ درصدی انگلیسی‌ها از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا حکایت داشت.

از سوی دیگر، پس از آن که نتایج یک نظرسنجی که روز جمعه منتشر شد، حاکی از افزایش ۱۰ درصدی حامیان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بر حامیان باقی ماندن در این اتحادیه بود، نتایج دو نظرسنجی دیگر که روز شنبه منتشر شد، نشان داد که درصد آرای حامیان هر دو گروه همچنان با یکدیگر برابری نسبی دارد.

این در حالی است که انگلیسی‌ها قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئن در یک همه پرسی نظر خود را درباره ترک اتحادیه اروپا به عنوان بزرگترین منطقه تجارت آزاد جهان اعلام کنند و تصمیم آنها تبعات گسترده‌ای بر سیاست، اقتصاد و تجارت خواهد داشت. با این حال روند متناقض نظرسنجی‌ها سبب شده که پیش بینی نتیجه این همه پرسی دشوار شود.
برچسب ها: انگلستان ، یورو ، بریتانیا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان