تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه/ کدام استان‌ها برفی اند؟

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی چند روز آینده در استان‌های مختلف تشریح کرد.
ورود سامانه بارشی جدید
رویداد۲۴ کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی استان‌های کشور طی چند روز آینده گفت: با خروج سامانه بارشی از روز گذشته امروز پدیده خاصی در استان‌ها وجود ندارد. در مناطق کوهستانی و برف گیر احتمال ریزش بهمن پیش بینی می‌شود.

رفیعی در ادامه از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز یک شنبه خبر داد و گفت: با ورود این سامانه به کشور طی روز یکشنبه ۱۱ اسفند با بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، شمال کرمانشاه، همدان و شمال مرکزی مواجه خواهیم شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران طی روز یک شنبه بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه درباره وضعیت هوای دوشنبه ۱۲ اسفند نیز گفت: طی این روز در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

رفیعی گفت: فعالیت این سامانه در مناطق ذکر شده سبب آبگرفتگی معابر عمومی، بالاآمدن سطح آب رود خانه ها، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی می‌شود و لذا توصیه می‌گردد خودرو‌ها به تجهیزات زمستانیدر جاده‌های کوهستانی تجهیز شوند و اقدامات به موقع در خصوص آبگرفتی معابر عمومی و یا برف روبی انجام شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: تهران امروز در پاره‌ای از ساعات غبار آلود است و پدیده خاصی ندارد و در گرمترین ساعات به ۹ درجه می‌رسد.
منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان