تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
غلامرضا انصاری:

مقامات نظام جلوی تندروی و انجام حرکات رادیکال را در مجلس خواهند گرفت/ در شرایط بدتر از جنگ به سر می‌بریم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما در شرایط بدتر از جنگ به سر می‌بریم و همه کسانی که دل در گرو سرافرازی کشور و ملت دارند باید تلاش کنند تا مشکلات را به حداقل برسانیم. هر جریانی باید برای دولت و تداوم کار دولت هر کمکی از دستش برمی‌آید انجام دهد.
غلامرضا انصاری
رویداد۲۴ غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره وضعیت آینده دولت، با توجه به روی کار آمدن مجلس اصولگرا گفت: شیوع ویروس کرونا و اپیدمی بسیار گسترده‌ای که متاسفانه دامن کشور را گرفته است، همچنین محاصره اقتصادی و شرایطی که FATF برای مبادلات بانکی و اقتصادی کشور ایجاد کرد و در مجموع مشکلاتی که در حال حاضر پیش روی کشور است، باعث خواهد شد که مقامات و شخصیت‌های عالی‌رتبه نظام به مجلس اجازه تندروی و حرکت‌های رادیکال ندهند.

عضو سابق شورای شهر تهران درباره راهکار دولت با توجه به اوضاع کنونی گفت: دولت مجبور است با مشکلات عدیده‌ای که به برخی از آن‌ها اشاره شد، دست و پنجه نرم کند و فرصت چالش جدید را قطعاً نخواهد داشت.

انصاری درباره عواقب احتمالی فشار مجلس یازدهم به دولت توضیح داد: اگر راه‌یافتگان به مجلس بخواهند از حرکت‌های تند و رادیکال استفاده کنند، دولت را به بن‌بست خواهند کشید.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین در خصوص احتمال عبور از بحران‌هایی که کشور را به چالش کشیده است، گفت: باید دعا کرد و از طرف دیگر همه دست به دست یکدیگر دهند. همان‌طور که گفتم، شرایط اصلاً عادی نیست.

عضو حزب اتحاد ملت ایران ادامه داد: ما در شرایط بدتر از جنگ به سر می‌بریم و همه کسانی که دل در گرو سرافرازی کشور و ملت دارند باید تلاش کنند تا مشکلات را به حداقل برسانیم. هر جریانی باید برای دولت و تداوم کار دولت هر کمکی از دستش برمی‌آید انجام دهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان درباره راهکار فائق آمدن بر مشکلات و بحران‌های دولت گفت: شرایط بسیار سخت و طاقت‌فرساست و باید همه با هم تلاش کنند. شرایط بحرانی کشور و مشکلات معیشتی مردم بیش از حد تصور است. امیدواریم خدا کمک کند و با آرامش و تعقل بتوان کار را پیش برد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان