تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸

تعداد قربانیان کرونا در گیلان حدود ۲۰۰ نفر/ تعداد مبتلایان: ۸۰۰ الی ۹۰۰ نفر

جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت با حضور نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان برگزار شد.

تعداد قربانیان کرونا در گیلان حدود ۲۰۰ نفر/ تعداد مبتلایان: ۸۰۰ الی ۹۰۰ نفررویداد۲۴ محمد حسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در این جلسه گفت: از نخستین روز شیوع کرونا به استاندار گفتم به عنوان یک سرباز در کنار شما هستم و اکنون نیز به عنوان یک سرباز خادم مردم گیلان هستم.

وی با اشاره به اینکه دکتر شادنوش برای مدیریت بحران کرونا تجربیات مناسبی داشت افزود: وی با فضای نامطلوب در گیلان مواجه گشت و از سویی با ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی به گیلان مسئولیت این نهاد نیز بر عهده ایشان قرار گرفت.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان شرایط گیلان را در شیوع ویروس کرونا نامطلوب دانست و افزود: امروز مدیرکل بهداشت جهانی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اکنون زمان تعریف، بهانه گیری و تسلیم شدن نیست و وقت تحرک و عمل است.

قربانی تصریح کرد: تنها راه نجات از بحران ویروس کرونا این است زنجیره شیوع این ویروس را قطع کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه زیرساخت‌های گیلان مناسبت نیست افزود: استان قم یک بیمارستان جامع با ۵۰۰ تخت را برای درمان بیماران کرونا اختصاص داده، ولی در گیلان بیماران کرونایی به صورت پراکنده بستری هستند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان تاکید کرد: هنوز نتوانسته ایم مردم را قانع کنیم یک دشمن تمام عیار رو به روی ما قرار گرفته و با هر زبانی که بتوانیم به مردم می‌گوییم در خانه‌های خود بمانند.

وی آمار فوت شدگان مبتلا به کرونا در گیلان را بالغ بر ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: حدود ۸۰۰ الی ۹۰۰ نفر در گیلان به این ویروس آلوده شده اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان