تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
مسیح مهاجری:

مهاجمان به حرم حضرت معصومه دست پرورده خودمان هستند/ نتوانستیم جهل را از جامعه بزداییم

مسیح مهاجری می‌گوید مهاجمان به حرم حضرت معصومه بدون آنکه بدانند ائمه به هنگام مریضی به پزشک مراجعه می‌کردند و حضرت معصومه نیز با بیماری از دنیا رفت، می‌گویند به حرم‌ها بیماری وارد نمی‌شود.

رویداد۲۴ حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هجوم عده‌ای مقدس نمابه در‌های بسته حرم ها در مشهد و قم، ذهن ها را متوجه حدیث سوزناک منقول از پیامبر اکرم کردکه فرمود: "قصم ظهری رجلان؛ عالم متهتک و جاهل متنسک".

واقعه خطرناک هجوم به حرم ها به بهانه زیارت و شکستن در حرم حضرت معصومه درزمانی که توصیه مراجع علمی ودینی خودداری ازورودبه حرم هاست، نشان داد درزمان ماکه عصرشکوفایی علم وعقل است، هنوزهم هستندعالم نمایان بی پروائی که بارفتاروگفتارشان پشت پیامبررا میشکنندو هستند جاهلانی که با آنهادرضربه زدن به پیامبرهمراهی می‌کنند.

درجمع مهاجمان به حرم ها، هم عالم نمایان حضورداشتندوهم مقدس نمایان متحجر. آنهابدون آنکه بدانندائمه معصومین علیهم السلام به هنگام مریضی به پزشک مراجعه میکردندوحضرت معصومه نیزبابیماری ازدنیارفت، میگویندبه حرم هابیماری واردنمیشود.


بیشتر بخوانید: باد بکارید، طوفان درو می‌کنید!/ خاستگاه کسانی که در حرم حضرت معصومه را شکستند، کجاست؟


شاید اینها چندان قابل سرزنش نباشند. مابایدسرزنش شویم که در۴۰سال بعدازانقلاب نتوانستیم جهل را از جامعه بزدائیم و درک صحیح ازدین راجایگزین آن کنیم. درد بزرگ این است که این جهالت‌ها در مذهبی‌ترین شهر‌های کشور رخ میدهد، شهرهائی که مهم‌ترین حوزه‌های دینی در آنها قرار دارند.

تردیدی نیست که دین و حوزه‌های دینی مقصر نیستند، تقصیر با متولیان حکومتی است که هرگز این قبیل جهالت‌ها را مهار نکردند و حتی برای عاملان چنین پلشتی هاکه ابوجهل‌های زمان ما هستند حاشیه امن هم ایجاد کردند.

اگر امروز می بینیم این جهال حتی به توصیه‌های مسئولین نظام هم اعتنا نمی‌کنند، بایدبدانیم که فرداقطعا پارافراتر خواهند گذاشت وعلیه آنهاخواهند شورید.. درست مانندخوارج که خودرافهیم ترازامام زمان خودمیدانستند.

این فرافکنی هاراهم کناربگذاریم که اینهاوابسته به فلان جریان هستندوبابرنامه ریزی واردعمل شده اند. این واقعیت رابپذیریم که اینهادست پرورده‌های خودمان هستند ومحصول خالص قدرت طلبی هاوانحصارطلبی‌های ماکه انقلابی بودن راپرخاشگری وهتاکی وبی حرمتی به هرکس که بامانباشدتفسیر کردیم. مابه خاطراین خطایمان تاوان بزرگ تری خواهیم پرداخت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
قاضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
3
1
آقای مسیح مهاجری سالهاست که برای نوعی خودنمایی شیوه و شگرد جوابتان اعتراف های تو خالی و نیش دار و بنوعی دفع اتهام از شخص خودتان است از محضر ملت شریف ایران کمی خجالت بکشید و به دادسرا ویژه روحانیت مراجعه فرمائید و دادخواستی علیه اعمال گذشته خودتان تنظیم کنید و ادعای پرداخت خسارت علیه جمهوری اسلامی به میزان تمام دارایی خودتان که تا کنون اعلام نفرموده اید بنمایند و تقاضای کناره گیری از مناصبی که از طرف متهمین مورد نظرتان به شما واگذارشده بفرمایید و اجازه دهید مردم در این شرایط سخت به حال خودشان مشغول باشند.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
اسلام
هرلطمه ای دیده از جانب مقدس ماب بوده
نظرات شما
پیشخوان