تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد محسن تنابنده از صداوسیما پس از پخش «پایتخت»

حجم بالای تبلیغات همزمان با پخش اولین قسمت از «پایتخت ۶»، مخاطب این سریال را آزار داد.
سریال پایتخت
رویداد۲۴ حجم بالای تبلیغات در خلال پخش اولین قسمت از سری جدید مجموعه «پایتخت»، ضمن آزار بینندگان، نویسنده این سریال را هم به انتقاد و همراهی با ببینده‌های این سریال نوروزی واداشت.

تبلیغات مابین پخش سریال سیروس مقدم در شبکه اول به اندازه‌ای بود که تقریبا هر یک ربع یک بار بیننده با بسته‌ای از تبلیغات چند دقیقه‌ای و تقریبا هم‌اندازه‌ی دقایق پخش‌شده از سریال، مواجه می‌شد!

محسن تنابنده - نویسنده و بازیگر پایتخت ۶ - ساعتی پس از پخش نخستین قسمت از این سریال، در واکنش به حجم بالای تبلیغات در خلال پخش، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به مخاطبان تاکید کرد: «دوستان پخش تبلیغات بازرگانی بین سریال پایتخت خارج از اراده سازندگان و بر عهده تلویزیون است.»

او در عین حال با نگارش کلماتی نسبت به حجم تبلیغات سریال پایتخت انتقاد کرده و نوشت: «ما هم مثل شما از حجم تبلیغات دلخور و کلافه هستیم.»

سریال پایتخت ۶ در ایام نوروز هر شب حدود ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می‌شود.
انتقاد محسن تنابنده از صداوسیما
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
راین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
0
بخدا بخاطر تبلیغات من امشب نگاه نکردم
پورمحبوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
0
چرا باید شخصیت جمیله که اینقدر بده،گیلانی باشه واقعا؟همه مازندرانی ان،هما فارسه و از همه داناتره ،اونوقت جمیله گیلانی باید باشه؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
0
ما ازفیلم پایتخت ۶ به خاطر بی ادبانه بودن سریالش ناراضی هستیم و خیلی از بچهای ما دیگه از این سریال خوششون نمیاد اصلان نگاه نمیکن
نظرات شما
پیشخوان