تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

آخرین آمار ویروس کرونا در ایران/ ۲۹ هزار و ۴۰۶ مبتلا، ۲۲۳۴ نفر فوتی

بر پایه آخرین اطلاعات وزارت بهداشت تا امروز ۷ فرودین ۱۳۹۹ تعداد ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۲۲۳۴ نفر فوت شده‌اند.

آمار ویروس کرونا

رویداد۲۴ کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ نفر بیمار جدید مبتلا به ویروس در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از مبتلایان جدید ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۲۲۳۴ مورد رسید.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. ۲۷۴۶ نفر از بیماران دارای شرایط حاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و به حدود ۵۰ میلیون و ۸۲۱ هزار نفر تا ظهر امروز رسید.

به گزارش رویداد۲۴ از چند روز گذشته وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا و فوتی‌های آن به تفکیک استان‌ها را اعلام نمی‌کند، به این ترتیب کسی نمی‌داند در هر استان وضعیت چگونه است و کدام استان ت بهتری دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا ، کرونا
نظرات شما
پیشخوان