تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

رسیدگی به پرونده دکتر داروساز متخلف

پزشک داروساز متخلف به اتهام جعل، کلاهبرداری و استفاده ازسند مجعول در شهرستان کوهبنان دستگیر و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردید.
رویداد۲۴- حسین رمضانی زاده، رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: باتوجه به حساسیت موضوع وضرورت تامین امنیت بهداشتی جامعه،رسیدگی به پرونده پزشک داروساز متخلف در این شهرستان به صورت ویژه وخارج از نوبت  خواهد بود.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: پزشک داروساز متخلف به اتهام جعل، کلاهبرداری و استفاده ازسند مجعول در شهرستان کوهبنان دستگیر و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردید.

این مقام قضائی تصریح کرد: با اقدام به موقع دستگاه قضایی ازتوزیع وپخش مقادیر قابل توجهی دارو که تاریخ مصرف آن نیز متقضی شده بود در سطح شهرستان کوهبنان جلوگیری شد

وی با اشاره به تعطیلی یکی از داروخانه های سطح شهر این شهرستان  توسط مرجع قضایی اظهار کرد: داروخانه این شهرستان به دلیل ارتکاب جرایم متعدد توسط مسئول داروخانه تا تعیین تکلیف نهایی توسط مراجع قضایی پلمپ شد.

 این مقام قضائی درخصوص نحوه ارتکاب جرم افزود: مسئول داروخانه با مشارکت تکنیسین آن باسوء استفاده از اعتماد مراجعه کنندگان و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت تعدادی از اوراق دفترچه های بیمه بیماران می کرده و سپس با جعل امضاء و مهر یکی از پزشکان معتمد شرکت فولاد کرمان مبادرت به تحصیل مال نامشروع وکلاهبرداری ازاین شرکت می نموده است.

رمضانی زاده در ادامه به ورود زود هنگام وبه موقع مراجع انتظامی وقضایی به این موضوع اشاره و عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از داروخانه ومنزل پزشک داروساز مقادیر قابل توجهی داروی قاچاق و قرص های غیر مجاز و نیز برخی داروها که تاریخ مصرف آن نیز منقضی شده بود کشف و از ورود آن به شبکه توزیع جلوگیری شد.

وی در پایان گفت:دراین ارتبط از هفت نفر تحقیق و برای پنج نفر قرار تامین مقتضی صادر شده است
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، کلاهبرداری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان