تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

فوت ۴ راننده تاکسی و ۲ راننده اتوبوس در تهران/ رانندگان: نگران انتقال کرونا به خانواده‌هایمان هستیم

رانندگان می‌گویند دراین وضعیت که ویروس کرونا وجود دارد، ما نمی‌دانیم باید به خیابان بیاییم یا نیاییم! اگر به خیابان نیاییم یا شغل‌مان را از دست می‌دهیم یا درآمدی برای اداره زندگی نداریم، اما اگر بیاییم، چگونه باید با خطرات مواجه شویم؟!

فوت ۴ راننده تاکسی و ۲ راننده اتوبوس در تهران/ رانندگان: نگران انتقال کرونا به خانواده‌هایمان هستیم

رویداد۲۴ جمعی از رانندگان تاکسی و مسافرکش شخصی در تماسی به خبرنگارها، از نگرانی‌های این روز‌های خود گفتند. به گفته آن‌ها با بازشدن واحد‌های تولیدی و اداره‌ها، خطری که متوجه رانندگان تاکسی و اتوبوس است، بیشتر شده و عملاً آن‌ها هر لحظه در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.

این رانندگان با بیان اینکه مرگ ۴ راننده تاکسی و ۲ راننده اتوبوس بر اثر کرونا، نگران‌مان کرده است، افزودند: ما نمی‌دانیم باید به خیابان بیاییم یا نیاییم! اگر به خیابان نیاییم یا شغل‌مان را از دست می‌دهیم یا درآمدی برای اداره زندگی نداریم، اما اگر بیاییم، چگونه باید با خطرات مواجه شویم؟!

آن‌ها از متولیان شهرداری تهران درخواست کردند که مساله ایمنی رانندگان را جدی بگیرند و در راستای ایمن‌سازی فضای کار آنها، اقداماتی انجام دهند.



بیشتربخوانید: روایت بیمار بهبودیافته از روز‌های مبارزه با ویروس کرونا + فیلم



روز گذشته، یک عضو شورای شهر تهران از مرگ چهار راننده تاکسی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. در بخش اتوبوسرانی نیز دو نفر از رانندگان جان خود را از دست داده‌اند و به گفته محمد ترفع (مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران) ۴۰ راننده اتوبوس نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
رانندگان میتوانند با حفظ اصول بهداشتی به کارشون ادامه دهند و یا میزان کار و حضور در خیابانها رو کاهش دهند ماسک و دستکش و شستشوی داخل خودروها بصورت روزانه و کشیدن نایلون بروی صندلیها و تعویض روزانه اون باز گذاشتن تهویه خودرو و شیشه ها ضدعفونی دستگیره ها صندلیها داشبورد فرمان دنده رودریها و حتی سقف و کف خودرو با مواد ضدعفونی کننده و قرقره روزانه اب نمک و کمک گرفتن از دود اسفند و عود
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان