تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

جان باختن ۸۸۸ انگلیسی دیگر بر اثر ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

در یک روز گذشته ۸۸۸ قربانی دیگر به مجموع جانباختگان ویروس کرونا در انگلیس افزوده شده است.

آمار جان باختگان ویروس کرونا در انگلیسی رویداد۲۴ وزارت بهداشت، درمان و مراقبت‌های اجتماعی انگلیس امروز شنبه اعلام کرد شمار جانباختگان ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۸ مورد بوده است که با احتساب این آمار تعداد جانباختگان ویروس کرونا در انگلیس به ۱۵ هزار ۴۶۴ تن افزایش یافته است.

در همین حال، سرویس سلامت همگانی (NHS) بار دیگر در خصوص کمیاب شدن تجهیزات پزشکی و مراقبتی در این کشور هشدار داد و اعلام کرد بسیاری از خدمه کادر درمانی به دلیل کمبود وسایل توانایی ارائه خدمات کامل به بیماران را ندارند. همچنین برخی خبر‌ها حاکی از جیره‌بندی تجهیزات و نیاز‌های پزشکی و درمانی است.

برخی از بیمارستان‌ها در انگلیس هشدار داده اند که به حدی با کاهش تجهیزات مواجه هستند که ممکن است تا ۲۴ ساعت آینده تمامی تجهیزات مورد نیاز آن‌ها پایان یابد. سرویس سلامت همگانی از پرسنل پزشکی برخی از بیمارستان‌ها خواسته است تا حد امکان در استفاده از تجهیزات پزشکی قناعت کرده و در صورت لزوم آن‌ها را چند بار استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: کرونا در عربستان/ ابتلای بیش از ۱۱۰۰ نفر در یک روز


طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ هزار و ۵۲۵ تن دیگر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در حال حاضر شمار مبتلایان این بیماری به ۱۱۴ هزار و ۲۱۷ تن رسیده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان