تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

دانشگاه تهران: هیچ کلاسی حضوری برگزار نمی‌شود

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بعد از ۱۷ خرداد هیچ کلاس حضوری برگزار نمی شود، گفت: ۲ سناریو برای نحوه برگزاری امتحانات مد نظر داریم و تا ۳ هفته آینده تصمیم نهایی اعلام می شود.

تعطیلی دانشگاه ها

رویداد۲۴ سید حسین حسینی درباره برنامه این دانشگاه برای بازگشایی از ۱۷ خردادماه، گفت: در ارتباط با دانشجویان ارشد ویژه آنهایی که برای فعالیت پژوهشی و پایان نامه حضور آن ها در دانشگاه ضرورت دارد، مکاتباتی با ستاد ملی مقابله با کرونا انجام داده ایم ولی هنوز مجوزی دریافت نکرده ایم.

بازگشایی خوابگاهها به صورت موردی و محدود

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه پس از ۱۷ خرداد و تا قبل از شروع امتحانات یعنی ۷ تیرماه خوابگاه ها بازگشایی نخواهند شد، گفت: البته تنها به صورت موردی اتاقهای خوابگاهی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

حسینی ادامه داد: بعد از ۱۷ خرداد باز هم حضور دانشجویان در دانشگاه به دلیل ملاحظات و پروتکل های بهداشتی، حضور فعالی نخواهد بود.

۲ سناریو برای برگزاری امتحانات در دانشگاه تهران

وی با بیان این مطلب که اگر تا تیرماه شرایط به ثبات رسیده باشد، امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد، افزود: در غیر این صورت از روشهای دیگر از جمله برگزاری ترکیبی امتحان (بخشی مجازی و بخشی حضوری) استفاده خواهیم کرد. در این مدل، بخش حضوری امتحانات اینگونه خواهد بود که دانشجویان در مراکز استان در یکی از شعب دانشگاه پیام نور امتحان خواهند داد.


بیشتر بخوانید:زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد مشخص شد


معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد که تصمیم نهایی در خصوص نحوه برگزاری امتحان در این دانشگاه طی دو سه هفته آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان