تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

کامیابی‌نیا: در مورد لغو یا ادامه بازی‌ها خیلی حرف زدیم/ دستور وزارت بهداشت باید اجرا شود

هافبک پرسپولیس در مورد ادامه رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد.
کامیابی‌نیا
رویداد۲۴ کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم پرسپولیس در مورد شروع مجدد تمرینات این تیم گفت: تمرینات ما کاملاً مجهز است و تونل ضد عفونی هم داریم. دست افشین پیروانی و عوامل باشگاه درد نکند که زحمت کشیدند و این شرایط را فراهم کردند. ما بازیکنان هم برای تمرینات نکات بهداشتی را رعایت می‌کنیم و با همین روند تا اولین دیدار پیش می‌رویم. بدنساز تیم هم از بازیکنان تست گرفت که نتایجش مشخص شد و خدا را کشر شرایط آن‌ها خوب است، اما خیلی خوب نه. امیدوارم در زمان باقیمانده به شرایط آرمانی برسیم.

وی در مورد اعتراض برخی تیم‌ها و درخواست لغو دوباره بازی‌ها هم توضیح داد: در این مورد دیگر ما بیش از حد صحبت کردیم. وزارت بهداشت گفته است تیم‌ها با رعایت نکات بهداشتی تمرین کنند و همه ما هم باید به این تصمیم احترام بگذاریم. امیدوارم بازی‌ها برگزار شود و بتوانیم چند هفته باقی مانده از مسابقات را به پایان برسانیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی باشگاه هم گفت: خدا را شکر باشگاه شخص رسول‌پناه خیلی زحمت کشیدند و تا اینجا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد و همانطور که قول دادند که امیدوارم اسپانسر باشگاه هم به تعهدات خود عمل کند و مابقی مطالباتمان را هم بگیریم. باشگاه حقوق‌های معوقه را پرداخت می‌کند و امیدوارم شرایط در ادامه هم همین‌گونه پیش برود تا بچه‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: ائتلاف ۱+۳ برای تعطیلی لیگ برتر فوتبال/ بازی رسانه‌ای در زمین وزارت ورزش برای رفع تکلیف
کامیابی‌نیا در مورد کسر قرارداد بازیکنان در صورت لغو مسابقات هم توضیح داد: متاسفانه ما اتحادیه‌ای برای بازیکنان و مربیان نداریم، ولی نباید به این شکل باشد و باید همفکری کنیم و تصمیم خوبی گرفته شود. بیماری فعلاً وجود دارد و باید با آن کنار بیاییم. اینطور که شنیدم واکسن کرونا تا یکی دو ماه دیگر پیدا نمی‌شود و ما هم بر این اساس باید فکری اساسی کنیم و فوتبال را با رعایت نکات لازم ادامه پیدا کند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان