تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

درگذشت یک جانباز پس از خودسوزی مقابل اداره کل بنیاد شهید/ بنیاد شهید: او درخواست وام کرده بود؛ از او ضامن خواسته بودیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اعلام کرد: «جهانگیر آزادی میان‌کوهی» یکی از جانبازان کرمانشاهی که روز (یکشنبه) اقدام به خودسوزی کرده بود، در بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشت.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه خودسوزی یکی از جانبازان عزیز در کرمانشاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایثار، روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران تصریح کرده است: درگذشت یکی از جانبازان عزیز کشورمان در حادثه‌ای ناگوار را به خانواده و بازماندگان این عزیز تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به محض اطلاع از حادثه دستور صریحی برای پیگیری این موضوع صادر کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در دستور رییس بنیاد تصریح شده «در اسرع وقت هیئتی منتخب برای بررسی ابعاد موضوع به محل اعزام شده و با همکاری مسئولان قضایی، اجرایی و نظارتی گزارشی دقیق و شفاف تهیه گردد.»

همچنین پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تشخیص علل اصلی این واقعه ناگوار و برخورد با قصور و مقصران احتمالی مورد تأکید قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه روز یکشنبه 19 خرداد ماه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد:«جهانگیر آزادی میان‌کوهی» یکی از جانبازان کرمانشاهی که روز (یکشنبه) اقدام به خودسوزی کرده بود، در بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشت.

به گفته حجت الاسلام «هادی عسکری»، این فرد که ۱۵ درصد جانبازی داشت، بدون اینکه مراجعه ای به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه داشته باشد در مقابل این نهاد اقدام به خودسوزی کرد و توسط مغازه داران محل آتش خاموش و به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: بعد از وقوع این حادثه به اتفاق رنجبر فرماندار کرمانشاه، مشاور استاندار کرمانشاه و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در بیمارستان امام خمینی(ره) برای پیگیری درمان آقای آزادی حضور یافته ولی متاسفانه به علت شدت سوختگی بعد از ساعاتی فوت کرد.

عسکری اظهار داشت: این جانباز دارای پرونده پزشکی پی تی اس دی (تحریک پذیری) بوده و سابقه بستری در بیمارستان فارابی کرمانشاه را هم دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه افزود: مرحوم آزادی دارای سه فرزند است و از بنیاد شهید خدمات معیشتی و بیمه تکمیلی دریافت می کرده است.

عسگری گفت: این فرد از بنیاد شهید درخواست وام کرده بود اگرچه نوبتش هم نرسیده بود اما در نوبت دریافت وام قرار گرفته بود و برای پرداخت وام هم از او یک ضامن که جزو حداقل شرایط پرداخت است، خواسته بودند.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
امراله مهماندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
اینجانب ازعشایر بنکوی عرب تیره ایگدر طایفه عمله ایل قشقایی هستم که از طرف پدر بزرگ خان محلی (درزمان احمد شاه قاجار) و پدر خان محلی (رضا شاه پهلوی) و خود خان محلی (محمد رضا شاه پهلوی) به جد اینجانب و پدر بزرگ اینجانب و پدراینجانب ظلم نموده اند که درنهایت به شخص اینجانب ظلم نموده اند. کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم آیت الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند اما ازاول انقلاب تا کمی قیل ازهم اکنون درشهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهرجدید صدرا بسیجی فعال بوده ام حدود بیش از دو سال داوطلبانه از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلاامی درخط مقدم دفاع مقدس از جنوبی ترین محور مرزی کشور تا غربی ترین محورمرزی کشور در دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام حدود یکسال به عنوان وظیفه ای که صد درصد داوطلبانه بوده از طرف کمیته انقلاب اسلامی (لشکر 28 روح الله) درخط مقدم محورهای مرزی جنوب کشورحضوری فعال دردفاع مقدس داشته ام ازاول دفاع مقدس تا پایان آن چند باری تا مرز اسارت و شهادت پیش رفته ام اما جانبازی (با سه بارمجروحیت) دردفاع مقدس نصیبم شده است که دلیل عدم حضورم درسوریه برای دفاع ازحرم می باشد با این سابقه طولانی که به شرح فوق درزندگی خود فعالیت هایی برای استحکام حکومت جمهوری اسلامی ایران داشته ام حال می گویم که تمام کارهایی که دولت جمهوری اسلامی ایران می گوید برای ایثارگران درکشورایران انجام داده است تبلیغات دروغین دولتی است برای مثال اینجانب اشتغالم را در ... مدیون شخص آقای عزیز منصوری کارمند بازنشسته شهرداری خنج هستم نه ایثارگربودنم خیلی دوست دارم تا محلی پیدا شود تا موارد دیگری را بنویسم و منتشر شود.
نظرات شما
پیشخوان