تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۹
مربی تیم فوتبال پرسپولیس:

زمانی خوشحالی می‌کنیم که جام قهرمانی را لمس کنیم/ دوست داریم بیرانوند در کنار ما بماند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به بازیکنان گفته‌ایم که کارمان برای دستیابی به قهرمانی در لیگ برتر به پایان نرسیده و بعد از قطعی شدن قهرمانی باید خوشحالی کنیم.
مربی تیم پرسپولیس
رویداد۲۴ حمید مطهری، در مورد وضعیت پرسپولیس و اینکه آیا آن‌ها از لحاظ بدنی و تاکتیکی به آمادگی کامل رسیده‌اند، گفت: این طبیعی است که با گذشت سه ماه از آخرین بازی‌مان در لیگ برتر و تعطیلی ۷۰ روزه تمرینات گروهی، شرایط برای رسیدن به آمادگی کامل سخت شود، ولی سعی کردیم در این مدت خودمان را به شرایطی که دوست داریم نزدیک کنیم و الان در هفته پنجم کارمان هستیم. خدا را شکر شرایط خوب است، ولی برای رسیدن به وضعیت آرمانی نیاز به زمان داریم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها قهرمانی پرسپولیس را در لیگ امسال قطعی می‌دانند، خاطر نشان کرد: ما درباره این موضوع بار‌ها با بازیکنان صحبت کردیم و گفته‌ایم که کار تمام نشده است. ما زمانی خوشحالی می‌کنیم که جام قهرمانی را لمس کنیم و رسیدن به این مهم نیازمند تلاش بیشتر، تمرکز بیشتر و میل به برنده شدن است.

مطهری در پاسخ به این پرسش که «آیا تقابل با پیکان آخرین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر نمی‌تواند شانس پرسپولیس را برای پیروزی بیشتر کند؟»، گفت: این درست است که پیکان در انتهای جدول قرار دارد، ولی به نظر من در لیگ برتر هیچ حریفی آسان نیست و هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. در بازی‌های پایانی لیگ برتر تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند و به اصطلاح فوتبالی‌ها دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شوند. ما باید در هر بازی تلاش کنیم تا خوب امتیاز بگیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازی کردن در غیاب هواداران برای پرسپولیس راحت نیست، خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه به حمایت هوادارانش افتخار کرده است و آن‌ها همیشه در سخت‌ترین شرایط هم کنار تیم بودند. هواداران همین حالا هم به ما انرژی می‌دهند، ولی شرایط طوری است که باید خودمان با غیبت هواداران کنار بیاییم و با این شرایط هماهنگ شویم. امیدوارم با نتایج خوبی که می‌گیریم آن‌ها را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: تغییر جهت ناگهانی دروازه‌بان پرسپولیس/ بیرانوند امروز می‌رود
وی با اشاره به شروع مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: فکر می‌کنم برگزاری بازی‌ها حس خوبی به جامعه بدهد. به‌هرحال خیلی‌ها در حال حاضر وضعیت سختی را تجربه می‌کنند و شروع فوتبال می‌تواند تا حدودی به مردم شادابی بدهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار داشت: هنوز نمی‌دانیم تکلیف چیست، ولی دوست داریم بیرانوند در کنارمان باشد. در ضمن خودش هم دوست دارد تا پایان لیگ در کنار پرسپولیس باشد. البته باشگاه بلژیکی خواهان حضور بیرانوند در این کشور است، ولی ظاهراً باشگاه پرسپولیس هم درخواست کرده است که این بازیکن را تا پایان فصل در اختیار داشته باشیم.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
نظرات شما
پیشخوان