تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد؛

گزارش وزیر اطلاعات در مورد مقابله با نفوذ دشمن

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر اطلاعات در مورد بسترسازی‌ها برای تأمین امنیت کشور و خنثی‌سازی عملیات‌های خرابکارانه توسط این وزارتخانه در مجلس خبر داد.
رویداد۲۴- سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر اطلاعات در مورد بسترسازی‌ها برای تأمین امنیت کشور و خنثی‌سازی عملیات‌های خرابکارانه توسط این وزارتخانه در مجلس خبر داد.

بهروز نعمتی اظهار کرد: آقای علوی در جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شبنه) گزارش مفصلی در خصوص ایجاد و بسترسازی برای تأمین امنیت جهت سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی را مطرح کرد. ایشان همچنین شواهدی از نفوذ بیگانگان و اقداماتی که برای مقابله با نفوذ دشمن صورت گرفته را تشریح کرد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر اطلاعات، ایجاد وحدت و همدلی در کشور می‌تواند امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری درکشور را فراهم کند.  

نعمتی با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات در مورد خنثی‌سازی عملیات تروریستی در تهران، یادآور شد: بر اساس گزارش ارائه شده این عملیات از خارج از کشور و توسط گروه‌های تکفیری سازماندهی شده بود.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اشراف وزارت اطلاعات و همکاری این وزارتخانه با سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی چتر اطلاعاتی خوبی در کشور وجود دارد و مردم نباید نگران چیزی باشند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان