تاریخ انتشار: ۰۲:۳۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
با شعار دریاچه ارومیه نفس می کشد

دوچرخه سوار خامنه ای مسیر تهران تا دریاچه ارومیه را رکاب زد

حمیدرضا مهری خامنه دوچرخه سواری از شهر خامنه مسیر تهران تا دریاچه ارومیه را با «شعار دریاچه ارومیه نفس می‌کشد» رکاب زد.
 رویداد24-حمیدرضا مهری خامنه دوچرخه سواری از شهر خامنه مسیر تهران تا دریاچه ارومیه را با «شعار دریاچه ارومیه نفس می‌کشد» رکاب زد.

به گزارش  روابط عمومی دفتر منطقه ای ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی، محمد صادق پور مهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در در مراسم استقبال از  رکاب زنی دوچرخه سوار خامنه ای  که از دانشگاه صنعتی شریف به سمت  دریاچه ارومیه و شهر خامنه را با "شعار دریاچه ارومیه نفس می‌کشد”  رکاب زنی کرد ، گفت:  بر اساس آمار و اطلاعات موجود می توان گفت خوشبختانه انجمن های مردم نهاد  و رسانه ها تاکنون در بحث های اطلاع رسانی همکاری خوبی با ستاد  احیای دریاچه ارومیه داشته و توانسته اند جوامع محلی را با موضوع بحران دریاچه و آب آگاه تر کنند.

همچنین در ادامه این مراسم خلیل ساعی نماینده  ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی نیز تاکید کرد : امروز با تلاش های بسیار ستاد احیای دریاچه ارومیه، خوشبختانه با برنامه های اجرایی مدون در راستای تثبیت وضعیت فعلی دریاچه اقداماتی را که از سال گذشته آغاز شده تاکنون نتیجه بخش بوده است.

حمید رضا مهری خامنه  دوچرخه سوار خامنه ای نیز در این مراسم گفت : اگر امروز حال ما بد است، چون حال محیط زیست ما بد است. دوست داشتم در دهه چهارم زندگی خودم به زادگاه خویش برگردم و این حرکت نمادین را برای جلب مشارکت مردم انجام دهم.

براساس این گزارش حمید رضا مهری خامنه  این حرکت فرهنگی  خود را از صبح روز  شنبه ۲۹ خرداد ماه  سال جاری با "شعار دریاچه ارومیه نفس می‌کشد” از محل دانشگاه صنعتی شریف با حضور مسئولین ستاد احیای دریاچه ارومیه آغاز کرد و با طی کردن مسیر های  تهران  - قزوین – زنجان - تبریز و شبستر در نهایت به سوی زادگاه خود شهر خامنه رسید  و مورد استقبال گرم و پرشور شهرداری و شورای اسلامی و مردم با فرهنگ خامنه قرار گرفت .

خامنه یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقی در ۵ کیلومتری شمال غرب شبستر و ۷۲ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان