تاریخ انتشار: ۰۳:۳۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۵

ترامپ: کلینتون فاسدترین کاندیدای تاریخ آمریکاست

دونالد ترامپ، هیلاری کلینتون را "فاسد‌ترین کاندیدا در تاریخ ایالات متحده" خواند و گفت: تصمیم‌های کلینتون در زمان مسئولیت وزارت امور خارجه موجب مرگ، تخریب و ایجاد تروریسم بوده است.
رویداد24-دونالد ترامپ، هیلاری کلینتون را "فاسد‌ترین کاندیدا در تاریخ ایالات متحده" خواند و گفت: تصمیم‌های کلینتون در زمان مسئولیت وزارت امور خارجه موجب مرگ، تخریب و ایجاد تروریسم بوده است.

به گزارش بی بی سی، دونالد ترامپ، نامزد تقریبا محرز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون رقیب خود از حزب دموکرات را "فاسدترین کاندیدا در تاریخ ایالات متحده" دانست.

وی کلینتون را یک "دروغگوی جهانی" توصیف کرد که در زمانی که وزیر امور خارجه آمریکا بوده "سیاست سودجویی را به حد کمال رسانده است".

دونالد ترامپ در بخشی دیگر از اظهارات روز گذشته خود، که در جریان یک سخنرانی در نیویورک انجام شد، به مخاطبان گفت که کلینتون "با فقیر کردن آنها خود را ثروتمند می کند" و عامل "بی ثباتی در خاورمیانه" است.

ترامپ همچنین تصریح کرد که رقیب دموکرات او فاقد "سرشت و قضاوت" یک رئیس جمهور است و تصمیم های کلینتون در زمان مسئولیت وزارت امور خارجه "ترویج دهنده مرگ، تخریب و تروریسم" بوده است.

در واکنش به این اظهارات، برایان فالن سخنگوی هیلاری کلینتون اظهار داشت که سخنرانی امروز دونالد ترامپ "عمدتا از دروغ های ریاکارانه" تشکیل شده بود.

وی تاکید کرد: "اقتصاددانان طیف های چپ، راست و میانه، همگی توافق دارند که سیاست های اقتصادی خطرناک دونالد ترامپ ما را به دوران رکود بر می گرداند
منبع: نسیم
نظرات شما