تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

خبر مهم نقل و انتقالاتی که مربی پرسپولیس داد

حمید مطهری: بار‌ها به باشگاه گفته‌ایم قرارداد پرسپولیسی‌ها را تمدید کنند

 پرسپولیس

رویداد۲۴ حمید مطهری فاش کرد، یحیی گل‌محمدی به باشگاه تأکید کرده قرارداد همه بازیکنان فعلی پرسپولیس را تمدید کنند.

پس از چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران، حفظ بازیکنان پرسپولیس آسان نیست، چرا که هرکدام پیشنهادی دارند و شاید اسکلت اصلی این تیم از بین برود، در حالی که یحیی گل‌محمدی به‌عنوان نفر اول کادرفنی سرخ‌پوشان مهم‌ترین دغدغه‌اش حفظ تمامی بازیکنان است. حمید مطهری دستیار گل‌محمدی در تیم پرسپولیس در این باره به نشریه «فرهیختگان» گفت:
بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن
«کاری که از دست ما به‌عنوان کادرفنی برمی‌آید این است که به باشگاه بگوییم برای تمدید قرارداد اکثر بازیکنان تیم اقدام کنند. بار‌ها هم این موضوع را عنوان کرده‌ایم که تمامی نفرات تیم را می‌خواهیم، اما تمدید قرارداد با بازیکنان که وظیفه کادرفنی نیست. باشگاه باید برای این کار اقدام کند و حتی یحیی گل‌محمدی هم بار‌ها به تمدید قرارداد بازیکنان تاکید داشته است. ما هم می‌دانیم که هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم کار برای تمدید قرارداد با بازیکنان سخت‌تر می‌شود. برخی بازیکنان هم هستند که پیشنهاد‌هایی در دست دارند و شاید بخواهند به آن‌ها فکر کنند. باید در این خصوص منطقی رفتار کنیم.»

حمید مطهری درباره رکوردشکنی پرسپولیس در لیگ برتر هم گفت:

«من صادقانه به این سوال پاسخ می‌دهم که اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم و برایمان هدف نیست. البته نمی‌خواهم سیاه‌نمایی کنم و بگویم از این اتفاق ناراحتیم، بلکه می‌گوییم طبق برنامه و هدف به زمین می‌رویم و بازی‌به‌بازی پیش می‌رویم حالا اگر این برنامه‌ها به رکوردشکنی هم منجر شود که خیلی هم بهتر، اما اگر به دنبال رکورد برویم، رکورد از ما فرار می‌کند.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
نظرات شما
پیشخوان