تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

درخشان: قرارداد ویلموتس یا ناآگاهانه بوده یا منافعی در آن وجود داشته است

پیشکسوت فوتبال می‌گوید همه کسانی که در عقد قرارداد با ویلموتس شرکت داشته‌اند، مقصر هستند.

قرارداد مارک ویلموتس

رویداد۲۴ حمید درخشان درباره قرارداد ویلتموس و محکومیت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: نبودن آدم‌های حقوقی وارد، نبودن آدم‌های کارآمد و فوتبالی باعث به وجود آمدن این مسائل شد. آدم‌های غیر فوتبالی و غیر متخصص در این زمینه ورود کردند و مشکلات زیادی به وجود آورد. مشکلی که برای ما به وجود آمده است تبعات آن قرارداد است. قرارداد ویلتوس با حساب کتاب بسته نشده است و خسارت جبران ناپذیری به جا گذاشته است و پول بیت المال حیف و میل شده است. از همه مهم‌تر بلاتکلیفی و دلشوره تعلیق برای همه به وجود خواهد آمد.

او با بیان اینکه کسانی که دستور و اجرای ثبت قرارداد را داده اند درباره این موضوع مقصرند، گفت: همه کسانی که گفتند با علم و حساب شده قرارداد بستیم فرار نکنند و باید بیایند و پاسخگو باشند. هر قراردادی در جای خودش محفوظ است و در قرارداد اول یک تجربه به دست می‌آورید و این تجربه را در قرارداد دوم استفاده می‌کنید. ما نه تنها استفاده نکردیم، خسارت جبران ناپذیری را هم به خودمان زدیم.


بیشتر بخوانید: قرارداد ویلموتس توسط چه کسانی نوشته شد؟ (فیلم)


این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: یا قرارداد ناآگاهانه بوده یا در آن منافعی وجود داشته است. آن‌هایی که باعث به وجود آمدن این اتفاق شدند، باید پاسخگو باشند. دنبال فرد دیگری نگردید و هیات رییسه‌ای که برای بسته شدن این قرارداد تصمیم گرفته و می‌گویند ما فوتبالی هستیم باید پاسخگو باشند. تنها مقصر رییس سابق فدراسیون نیست و تنها توپ  را به زمین رییس فدراسیون نندازند چرا که همه کسانی که سهمی در بسته شدن این قرارداد داشتند مقصر هستند.

او در پایان گفت: گواردیولا هم پولی را که ویلتموس گرفت، نمی‌گیرد. اگر گواردیولا را می آوردیم بهتر بود چرا که حداقل او سوابقی داشت. یک جایی باید این موضوع روشن شود و این مسئولان باید پاسخگو باشند تا هر کسی نتواند بیاید و یک خرابکاری کند و برود. باید کاری انجام شود که اگر مسئولی بر سر کار می‌آید، بترسد که اشتباه کند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان