تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
حسن نوروزی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ خبر داد؛

جستجوی پرونده‌های فساد گمشده از هفته آینده

منتخب مردم رباط کریم در مجلس دهم، از جستجوی پرونده‌های فساد گمشده در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهم از هفته آینده خبر داد.
رویداد۲۴ - منتخب مردم رباط کریم در مجلس دهم، از جستجوی پرونده‌های فساد گمشده در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهم از هفته آینده خبر داد.

حسن نوروزی، منتخب مردم رباط کریم در مجلس دهم، در اواخر خرداد و در صحن علنی مجلس از گم شدن ۱۷ پرونده فساد در طول دولت‌های نهم و دهم در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد؛ موضوعی که اینک وی در صدد بررسی آن برآمده است. 

نوروزی که در مجلس هشتم ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس را برعهده داشت، از ورود به مجلس‌های نهم بازماند و اینک پس از چهار سال و ورود مجدد به مجلس، از موضوع گم شدن این ۱۷ پرونده در طول این مدت در کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد. 

در همین حال، محمدعلی پورمختار، نماینده همدان در مجلس، در اظهارنظری با ادبیات خاص اصولگرایان اعلام کرد که صحبت‌های نوروزی پیرامون این موضوع، هیچ پایه و اساسی ندارد

این در حالی است که حسن نوروزی، پس از این اظهارات پورمختار، در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ از آغاز بررسی و جستجوی پرونده های مفقود شده در کمیسیون اصل ۹۰  از هفته آینده در مجلس خبر داد. 

نوروزی در این مورد گفت: «اینک که رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مشخص شده، بنده شخصا به وی مراجعه می‌کنم و این موضوع از هفته آینده بررسی خواهد شد.» 

منتخب مردم رباط کریم در مورد اظهارات پورمختار نیز گفت: «آقای پورمختار در این مورد نه ذینفع بوده و نه مرجع سوال، چون این پرونده‌ها در سال ۸۹ ارجاع شده و پورمختار در آن زمان اصلا در مجلس حضور نداشته است. وی به هیچ وجه در این موضوع ذینفع نبوده که اینک در این مورد اظهارنظر کند. او نه در زمان ارجاع پرونده‌ها رئیس کمیسیون بوده و نه در حال حاضر.» 

نوروزی افزود: «صحبت‌های پورمختار مرتبط با شخص وی است، ولی شخصا موضوع گم شدن پرونده‌ها را از طریق رئیس کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری خواهیم کرد.» 

گفتنی است؛ موضوع گم شدن پرونده‌های فساد در طول دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در کمیسیون اصل ۹۰ در طول دوره نهم مجلس، و در دوره غیب شدن‌های مختلف، پس از غیب شدن دکل نفتی در دوره احمدی‌نژاد، اینک به یکی از بزرگ‌ترین این موارد تبدیل شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن نوروزی ، مجلس دهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
همه جاراخوب بگردذ4سال وقت است آخرش نگی دست احمدی نژاد است
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان