تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
پیشکسوت آبی‌ها:

استراماچونی هم مثل مجیدی به استقلال خیانت کرد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم استقلال به دست صاحبان اصلی آن برسد نه مربی‌ای که یک روز به خاطر یک موتورسیکلت به پرسپولیس برود و حالا سرمربی استقلال باشد.

استراماچونی

رویداد۲۴ رضا رجبی درباره بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: استراماچونی هم دقیقا کاری را کرد که مجیدی با استقلال کرد. او هم در میانه راه استعفا داد و به استقلال خیانت کرد.

در این شرایط رفتن مجیدی پررنگ می‌شود و علیه این مربی جو می‌سازند، اما هیچ‌کس در مورد استراماچونی حرفی نمی‌زند. این مربی به استقلال بازنمی‌گردد و مدیران این تیم باید به دنبال گزینه دیگری باشند.


بیشتر بخوانید: دلایل منتفی شدن بازگشت استراماچونی در نامه باشگاه استقلال


پیشکسوت استقلال در پایان اظهار داشت: امیدوارم استقلال به دست صاحبان اصلی آن برسد نه اینکه غلامپور یک روز روی کمر علی دایی بپرد و یک روز دیگر روی کمر مجیدی و استراماچونی! استقلال جایگاه مربیان و بازیکنانی است که سال‌ها پای این تیم ایستادند نه اینکه مربی یک روز به خاطر یک موتور به پرسپولیس برود و حالا سرمربی استقلال باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
بجز بخش شاه فرهاد با بقیش موافقم اونی که به استقلال خیانت کرد شاه فرهاد نبود اون پیشکسوت های بخیلی بودن که چون دستشون به نیمکت نرسیده بود همش الکی نقدش میکردم اون هوادارایی بودن که تا اسم استرا اومد اسطورشونو کسی که این همه واسه تیم زحمت کشیده بودو فراموش کردن کسی که دوبار پشت هم سپاهانو برد کسی که لنگ سوگولی حکومتو تو آزادی دفن کرد کسی که تو نیمه ی دوم استقلالو ازاین رو به اون رو کرد کسی که انقدر مظلوم بود که تو رختکن گریه کرد وتنها کسی که میتونه استقلالو قهرمان کنه و لیاقتشو داره. اون نیست که به استقلال نیاز داره اون انقدر پول داره که میتونه استقلال و لنگو باهم بخره این تیم ماست که به سرمربیه خوب باهوش بااستعداد و با غیرتی مثل اون نیاز داره کسی که با وجود مشکلاتی که داشت این تیمو تا فینال برد آقایونی که بهش انتقاد میکنید هر جای دنیا برید بگید مدیر عامل بعد از عادی شدن شرایط و برقرار شدن صلح اومده گفته اگه نتیجه نگیره عوضش میکنم بهتون میخندن خلاصه کنم این هوادارای بی غیرتو پیشکسوت های پر مدعای استقلال هستن که لیاقت شاه فرهادو ندارن من خاک پای استقلالم اما خداییش شما قضاوت کنید سوسیس نوری بهتره یا شاه فرهاد یکم وجدان داشته باشید فقط یکم عدالت . اگه بگم شاگرد پاک مکتب ناصر خان درست مثل استادش مظلومه دروغ نگفتم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
شادی پس ازگل استقلال فرهاد دیدنی است همین شادی را را به هواداران می داد بازیکن هم بااین شادی نیرومی گرفت .خدایش باخت تیم مجیدی گرچه تلخ بود ولی تلخی خوبی داشت ویک هفته منتظرمی شدیم که جبران بشه خلاصه این بالا وپایین های هفتگی تورم ودرد بدبختی را ازیاد ما طرفداران استقلال می برد ومسکنی بردردهای اقتصادیمان.دوستت داریم فرهاد.اگه مربی دسته دومی هم بشی چون هیجان مثبت می آفرینی تمام بازیهایت را نگاه می کنیم .لعنت برآن مدیرعامل بیسوادی که ضدفوتبال وضدسرگرمی پاک است ومحبوبت شماراخاری درچشم خود می دانست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان