تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹

پرواز‌های ایران به ترکیه راه افتاد؟

پس از ماه‌ها کشمکش و بدقولی ترک‌ها هنوز تکلیف پرواز‌های ایران به مقصد ترکیه مشخص نیست. این در حالی است که طی روز گذشته تبلیغات زیادی از سوی برخی ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی درباره برقراری مجدد این پرواز‌ها انجام شد.
پرواز‌های ایران به ترکیه
رویداد۲۴ از خرداد ماه امسال تا کنون چندین و چند بار مقامات کشور ترکیه در پی مذاکرات دو و چند جانبه با کشور‌های مختلف پرواز‌های خود را به صورت رفت و برگشت به کشور‌های مختلف برقرار کرده‌اند، اما این اتفاق تا کنون برای ایران رخ نداده است.

اخیرا هم که قرار بود پرواز‌های ایران و ترکیه با ایرلاین‌های داخلی از ۱۱ شهریور ماه از سر گرفته شود دوباره مسئولان هواپیمایی و وزارت بهداشت ترکیه مجدادا لغو و تعویق این پرواز‌ها را اعلام کردند.

اما طی روز گذشته یکی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و یکی از آژانس‌های مسافرتی تبلیغات خود را درباره از سرگیری پرواز‌های تهران-استانبول آغاز کرد و جالب اینکه حتی جزییات شرایط انجام این پرواز را نیز اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: علت افزایش نرخ بلیت ترکیه چیست؟/ فعلا بلیت استانبول نخرید
در این تبلیغات آمده است که چگونه مسافران می‌توانند از نخستین پرواز توریستی استانبول پس از شیوع ویروس کرونا استفاده کنند و شرایط آن مانند انجام آزمایش و در اختیار داشتن نتیجه تست PCR منفی و... و. چگونه است. حتی برخی خبر‌های رسمی و غیررسمی قیمت‌هایی را برای پرواز به ترکیه اعلام کرده اند.

اما بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار بدست آمده خبرنگار ایسنا، هنوز مذاکرات ایران و ترکیه ادامه دارد و نتیجه این مذاکرات هنوز مشخص نیست.

این اتفاق اواخر تیر ماه امسال هم رخ داد و با وجود اینکه ترکیش ایرلاینز و برخی شرکت‌های هواپیمایی داخلی پرواز‌های خود را آغاز کرده بودند ناگهان پرواز تهران-استانبول لغو شد و تا کنون خبری از آن نیست و حتی بسیاری از مردم که در آن ایام بلیت پرواز خود را دریافت کرده بودند، مجبور شدند دوباره نسبت به لغو بلیت و سفر به ترکیه اقدام کنند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان