تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹

توضیح دادستان تهران درباره کلیپ منتشر شده در حاشیه بازداشت اراذل و اوباش

دادستان تهران در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود توضیحاتی را ارایه کرد.
 بازداشت اراذل و اوباش
رویداد۲۴ علی القاصی در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود گفت: در مورد سارقینی که آن خانم را مورد ربایش و اموالش را سرقت کرده بودند، احدی از متهمین بلافاصله در صحنه جرم دستگیر و قرار بازداشت موقت وی توسط بازپرس صادر شد. متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: دونفر از سارقین همدست وی نیز که متاسفانه درحین تعقیب وگریز مامورین فرار می‌کنند، شناسایی و دستور دستگیری آن‌ها هم صادر شده و دادستانی برسرعت عمل در دستگیری این افراد تبهکاربه پلیس تهران تاکید ویژه کرده است که اقدامات در جهت دستگیری آن‌ها مستمراً تحت رصد و پیگیری دادستانی تهران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: فیلم گرداندن قمه کش‌های بیمارستان پورسینا در خیابان‌های رشت
دادستان تهران خاطرنشان کرد: خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم است و دستگاه قضایی هیچ ملاحظه‌ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و در راستای تاکیداتی که ریاست قوه قضائیه داشتند پرونده این دسته از مخلین نظم و امنیت به طور ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آن‌ها داده نمی‌شود.

لازم به ذکر به است هیچ کدام از این متهمین در حالت مرخصی از زندان نبودند و یک نفر ازآن‌ها سابقه زندان دارد ضمنا دادستانی تهران طی تماس تلفنی با شاکیه در جریان آخرین وضعیت وی قرارگرفت.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان