تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

امیر جدید کویت: به موضع خود در حمایت از مسأله فلسطین ادامه می‌دهیم

امیر جدید کویت بر موضع ثابت کشورش در قبال مسأله فلسطین تاکید کرد.
حمایت امیر جدید کویت از فلسطین
رویداد۲۴ به نقل از عربی ۲۱، محمد اشتیه، نخست وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین به نیابت از محمود عباس، رئیس این تشکیلات و به منظور عرض تسلیت برای درگذشت صباح الاحمد الصباح، امیر فقید کویت به این کشور سفر و با نواف الاحمد، امیر جدید کویت دیدار کرد.

امیر کویت در جریان این دیدار بر موضع ثابت کشورش در حمایت از مسأله فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی تاکید کرد.

اشتیه در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت، نواف الاحمد تاکید کرد که کویت به مسیر امیر فقید این کشور در قبال فلسطین و ملت آن ادامه خواهد داد.

وی در ادامه افزود: امیر فقید کویت به دلیل مواضع ثابتی که در حمایت از ملت فلسطین داشت، برای همیشه در دل تمامی فلسطینیان جای دارد و ما درگذشت ایشان را هم به شما و هم به خودمان تسلیت عرض می‌کنیم و در فلسطین عزای عمومی اعلام و نماز غایب بر ایشان خوانده شد.

بیشتر بخوانید: امیر جدید کویت کیست؟
اشتیه همچنین تصریح کرد: ما موضع عالی کویت در حمایت از مسأله فلسطین و ایستادگی در کنار آن در مقابل تلاش‌ها برای نابودی آرمان فلسطین، چه در زمینه طرح صلح آمریکا موسوم به «معامله قرن» یا طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی و نیز مخالفت با فشار‌های پیش‌رو در موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را ارج می‌نهیم.

وی برای کویت و ملت آن و نواف الصباح آرزوی خیر و خوبی، پیشرفت و شکوفایی کرد.

بعد از فوت صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر فقید کویت، نواف الاحمد الجابر الصباح با موافقت کابینه به عنوان امیر این کشور انتخاب شد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کویت ، امیر کویت
نظرات شما
پیشخوان