تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیهای از مردم ایران خصوصا جامعه دانشگاهی کشورمان برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
رویداد۲۴ - اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا طی بیانیهای از مردم ایران خصوصا جامعه دانشگاهی کشورمان برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

"همان طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می گذارنیم و با دعا وتضرع خود به درگاه الهی می‌خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. "
رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی خامنه ای – بیانیه روز قدس سال 1376

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسراییل غاصب است. در این روز مردم روزه‌دار ایران که قریب یک ماه در ماه مبارک به خودسازی معنوی پرداخته‌اند با وحدت و یکپارچگی بی‌نظیری هماهنگ با دیگر مسلمانان روزهدار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا راهپیمایی می‌کنند. این روز مقاومت و مبارزه میراث گرانب‌های خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملت‌های مظلوم است که آمیزه‌ای از آموزه‌های مقاومت و ایثار، مبارزه و استکبار ستیزی است.

از سال 1948 که یهودیان مهاجر به فلسطین  به مسلمانان یورش بردند و املاک و اموال آنان را تصاحب کردند و صدها هزار نفر را آواره کردند تا تشکیل دولت غاصب صهیونیستی و تا امروز، جنگها و تجاوزات ظالمانه‌ای را شاهد بوده ایم که هر کدام برگ سیاهی بر تاریخ استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و منجر به کشتار یا آوارگی میلیون ها تن از کودک و زن و مرد شده است. همراهی کشورهای مدعی حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاکاری و اندیشه‌های پلید و ظالمانه این دولت‌هاست.

اسراییل برای نفوذ به منطقه خاورمیانه  از همه ابزار جنگی ، تهدید، تطمیع و نفوذ فرهنگی دریغ نکرده است به نحوی که پس از گذشت سالها امروز شاهدیم که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی پیرو و پشتیبان صهیونیستها بوده و با یاری رسان آنان در بجا اوردن نیات شوم‌شان، به مصداق بارز ابی لهب‌ها و حماله الحطب‌ها هستند.

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیستها و چشم امید مقاومت اسلامی در جهان است. حضور هر چه باشکوه تر ملت قهرمان و مقاوم ایران سرشار غریوهای استکبار تیزی در روز جهانی قدس و اعلام حمایت مجدد از مظلومین و ستمدیدگان عالم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه است.

ما اعضا اتحادیه انجمنهای اسلامی در اروپا، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ،مردم شریف ایران خصوصا جامعه دانشگاهی ایران را به حضور حداکثری در روز جهانی قدس دعوت می کنیم و در کنار آحاد ملت ایران با آرمانهای راستین شهدا و امام شهدا در مبارزه با استکبار بیعت مجدد می کنیم و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت می کنیم.

والسلام علی من إتبع الهدی
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا»
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان