تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

روسیه، آمریکا را حامی تروریسم خواند

روسیه اقدام آمریکا در تحریم سه شرکت روسی را نشانه حمایت غیر مستقیم واشنگتن از تروریسم اعلام کرد.
رویداد۲۴- روسیه اقدام آمریکا در تحریم سه شرکت روسی را نشانه حمایت غیر مستقیم واشنگتن از تروریسم اعلام کرد.

روسیه اقدام آمریکا در تحریم سه شرکت طراحی و ساخت تسلیحات این کشور و تامین کننده سلاح و جنگ افزار برای مبارزه علیه تروریسم در سوریه را نشانه حمایت غیر مستقیم واشنگتن از تروریسم اعلام کرد.

آمریکا روز جمعه شرکت های طراحی تسلیحاتی کونتسوو، کالومینا و مرکز تعمیرات هوایی 150 کالینینیگراد را به فهرست تحریم های ضد روسی خود افزود و تحریم شرکت طراحی تسلیحاتی تولا و مرکز علمی ماشین سازی را نیز تمدید کرد.

شبکه تلویزیونی ار ب کا امروز (یکشنبه) به نقل از سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گزارش داد: کاخ سفید شرکت های تسلیحاتی روسیه را که با تولیدات خود به مبارزه علیه تروریسم کمک می کنند، تحت تحریم و مجازات اقتصادی قرار داده است.
معاون وزیر خارجه روسیه افزود: آمریکا با اعمال تحریم های جدید علیه سه شرکت روسی، ماهیت سیاست های خود را آشکار کرد که به بهانه همکاری این مراکز با کشورهای دیگر بویژه سوریه آنها را تحت فشار قرار می دهد.

ریابکوف گفت: چگونه می توان تلاش کاخ سفید برای مجازات شرکت های روسی کمک کننده به مبارزه با داعش و دیگر گروه های تروریستی را ارزیابی کرد و آیا این اقدام می تواند چیزی جز حمایت غیر مستقیم آمریکا از تروریسم باشد؟

وی در پایان تاکید کرد که پس از اقدام سازمان سیا در تاسیس القاعده افغانستان، پایبند نبودن آمریکا به اصول سیاسی و اخلاقی کاملا آشکار شد و بیش از این نیازی برای آشکارتر شدن مواضع واشنگتن در این زمینه ها و جود ندارد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان