تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹

سلطانی: به اهداف تعیین شده در شرکت مخابرات دست خواهیم یافت

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران گفت: با داشتن یک برنامه مناسب و مطلوب و تلاش و همدلی، قطعا اهداف شرکت محقق خواهد شد.

مهندس سلطانی

رویداد۲۴ مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت در جلسه‌ای که با حضور رییس، نایب رییس و اعضای هیات مدیره، معاونین و همچنین به صورت ویدیوکنفرانسی با مدیران کل ستادی و مدیران مناطق، امروز چهارشنبه، ۱۹ آذر ماه ۹۹ در ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان برگزار شد، به لزوم برنامه محور بودن فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: با دارا بودن برنامه راهبردی مناسب و تلاش و همدلی بین لایه‌های بدنه شرکت، مسلما اهداف تعیین شده محقق خواهد شد.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران؛ خود را خدمتگذار مردم خواند و اظهار داشت: تکلیفی که از سوی هیات مدیره شرکت نهاده شده باید به نحو مطلوب انجام دهیم تا پاسخگوی مناسبی برای آحاد مردم و مشتریان باشیم، از این رو، ضروری ست با همدلی و همسویی به این مهم دست یابیم.
بیشتر بخوانید: لزوم تلاش به منظور پایداری ارتباطات در مناطق دارای بارندگی شدید
مهندس سلطانی، ارتقاء جایگاه شرکت مخابرات ایران را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: این شرکت با قدمت و وسعتی که دارد شایسته بالاترین جایگاه در منطقه ست، از این رو، با هم عهدی، یکسویی و یکپارچگی کمک کنیم با ارتقاء مناسب به جایگاه مطلوبی برسیم.

وی از منابع انسانی به عنوان کلید اصلی موفقیت یاد کرد و بیان داشت: مطمئن هستم با نیروی فنی، متعهد و متخصصی که در مجموعه شرکت وجود دارد می‌توانیم به سرمنزل مقصود که همانا، درآمد زایی و رضایتمندی همه ذینفعان می‌باشد برسیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به لزوم برنامه راهبردی اشاره کرد وافزود: برای رسیدن به اهداف، باید بر اساس برنامه راهبردی حرکت کنیم تا بتوانیم با زمانبندی مناسب و درست، حداکثر کارایی برای شرکت داشته باشیم.

مهندس سلطانی در پایان سخنان خود، از مدیرعامل و هیات مدیره پیشین این شرکت تقدیر کرد و اظهار داشت: مطمئناً کار‌های مهمی در دوره مسوولیت مدیران قبلی صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

گفتنی ست، در این جلسه، مدیران ستادی و مناطق حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
 
منبع: پرتال شرکت مخابرات
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان