تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

تصویر منتشر شده از فیش حقوقی مدیرمنطقه آزاد ارس تکذیب شد

سخنگوی منطقه آزاد ارس با اشاره به انتشار یک فیش جعلی حقوقی منتسب به یکی از مدیران این منطقه آزاد در یکی از رسانه های آذربایجان شرقی، از ارسال لیست حقوق‌های ماهانه اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران سازمان به مراجع نظارتی در یک سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس بررسی مراجع نظارتی، هیچگونه مورد غیرقانونی در دریافت ها وجود ندارد.
رویداد۲۴- مختار خوش پیمان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تصویر فیش حقوقی منتشر شده در یک خبرگزاری‌و شبکه‌های اجتماعی جعلی بوده و به‌هیچ عنوان صحت ندارد.
امروز یکشنبه فیش حقوقی با پرداختی ماهیانه حدود 160 میلیون ریال منتسب به یکی از مدیران منطقه آزاد ارس توسط سایت استانی یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.
وی گفت: موضوع جعل فیش حقوقی و انتشار آن در برخی از رسانه های اجتماعی از سوی مدیریت امور حقوقی سازمان منطقه آزاد ارس درحال پیگیری قضایی است.
این مسئول با قدردانی از همراهی رسانه‌ها در تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران، بر لزوم تداوم این همراهی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، با وجود برخی حاشیه سازی های رسانه ای، منطقه آزاد ارس طی سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعتی و تجاری بوده است و موتور محرکه اقتصاد شمال غرب کشور به شمار می رود.
این منطقه با یک محدوده متصل در جلفا، یک محدوده منفصل در مرز ارمنستان/ نوردوز/ و دو محدوده منفصل در شهرستان خداآفرین به گفته دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صنعتی ترین منطقه آزاد کشور است.
آذربایجان شرقی یکی از سه استان معرفی شده به عنوان پایلوت اقتصادی مقاومتی کشور است و منطقه آزاد ارس در تحقق این مهم نقش مهم و اساسی دارد.
سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به صورت خودگردان و با درآمدهای داخلی و زیر نظر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اداره می شود و در 130 کیلومتری شمال غرب تبریز در مرز با جمهوری خودمختار نخجوان واقع شده است.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان