تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۹

دستور سرپرست وزارت دفاع آمریکا برای توقف همکاری با تیم انتقالی بایدن

مقام‌های ارشد آمریکایی به آکسیوس گفته‌اند کریستوفر میلر دستوری برای توقف همکاری‌ها با تیم جو بایدن در سراسر پنتاگون صادر کرده است.

سرپرست وزارت دفاع آمریکا

رویداد۲۴  یک رسانه آمریکایی گزارش داده سرپرست وزارت دفاع آمریکا دستوری برای توقف همکاری با تیم انتقال قدرت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا صادر کرده است.

«کریستوفر میلر»، سرپرست وزارت دفاع آمریکا دستوری برای توقف همکاری با تیم انتقال قدرت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در سراسر پنتاگون صادر کرده است.
بیشتر بخوانید: مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا: ترامپ باید با استقرار ارتش انتخابات مجدد برگزار کند
مقام‌های ارشد آمریکایی به آکسیوس گفته‌اند کریستوفر میلر دستوری برای توقف همکاری‌ها با تیم جو بایدن در سراسر پنتاگون صادر کرده است.

مقام‌های دولت ترامپ احتمال از سرگیری همکاری‌ها میان دو طرف بعد از تعطیلات را منتفی نمی‌دانند.

منابع آگاه می‌گویند هنوز مشخص نیست کریستوفر میلر این تصمیم را به چه دلیل گرفته و آیا این تصمیم مورد تأیید ترامپ هم هست یا خیر.

اقدام میلر که باعث تحیر مقام‌های آمریکایی در پنتاگون شده جزو بزرگترین نشانه‌های بی‌اعتمادی به تیم بایدن در سطوح بالای دولت ترامپ است.

دیدار‌ها میان تیم‌های بایدن و ترامپ در حال حاضر در بخش‌های مختلف دولت در جریان هستند. این دیدار‌ها بعد از تأخیر‌های اولیه آغاز شدند.

میلر که روز ۹ نوامبر بعد از اخراج «مارک اسپر» به عنوان سرپرست وزارت دفاع آمریکا منصوب شد پنجشنبه شب به مقام‌های پنتاگون دستور داد تمامی جلسه‌های مربوط به انتقال قدرت را لغو کنند.

یک مقام ارشد پنتاگون در تلاش برای کاستن از اهمیت این موضوع آن را تأخیری چند روزه تا زمان آغاز سال جدید میلادی دانسته است.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان