تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

توضیح پلیس راهور درباره محدودیت‌های کرونایی تردد

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک عصرگاهی به دلیل محدودیت دو هفته قبل است و محدودیت‌ها حداقل تا آخر هفته ادامه دارد.
 محدودیت‌های کرونایی تردد
رویداد۲۴ سرهنگ مجید رنجبر در خصوص وضعیت ترافیکی امروز دوشنبه اول دی‌ماه سال ۱۳۹۹ گفت: شاهد حجم بار ورود در بزرگراه‌ها هستیم. جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده پل ۹ دی تا ابتدای ورودی تونل توحید در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از محدوده قبل از خیابان کرمان به سمت غرب خیابان سیدخندان شاهد حجم بار ورودی هستیم. همین وضعیت را در محدوده خیابان آزادی از قبل از خیابان استاد معین تا محدوده تقاطع آذربایجان نیز داریم.

سرهنگ رنجبر اظهار داشت: در آزادراه تهران کرج شاهد حجم بار ورود از محدوده پل غربی تا زیر پل شهید ستاری در مسیر شرق به غرب هستیم. یکی از بزرگراه‌های سنگین ما از نظر بار ترافیکی بزرگراه شهید زین‌الدین قبل از پل امام علی (ع) تا محدوده شریعتی است. بزرگراه آیت‌الله حکیم در مسیر غرب به شرق از محدوده پل کاشانی تا محدوده برج میلاد و بزرگراه همت در همین مسیر یکی از پرحجم‌ترین بزرگراه‌های ما است.

بیشتر بخوانید: آمار قابل تامل؛ ابتلای بیش از ۶۰ درصد تهرانی‌ها به کرونا
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری از پل محمدعلی جناح تا پل ستارخان و در بزرگراه جلال آل احمد در مسیر غرب به شرق قبل از پل شیخ فضل‌الله تا زیرگذر چمران بار ترافیکی داریم.

سرهنگ رنجبر در خصوص ترافیک عصرگاهی گفت: ترافیک عصرگاهی به دلیل محدودیت دو هفته قبل است و بعد از رها شدن شاهد ترافیک در معابر بودیم. این محدودیت‌ها حداقل تا آخر هفته ادامه دارد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان