تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۹

اختلاف نظر در پرسپولیس به خاطر یک بازیکن!

انتقادات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جدایی بازیکن عراقی این تیم با واکنش هیات مدیره مواجه شد تا رگه‌هایی از اختلاف سرخپوشان نمایان شود و نگرانی‌هایی را برای آینده ایجاد کند.

بشار رسن

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا نسبت به جدایی بشار رسن واکنش تندی داشت تا نارضایتی خود را از این موضوع بیان کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از بازگشت کاروان این تیم از قطر درباره جدایی هافبک ملی پوش عراقی خود صحبت کرد و توافق قبلی این بازیکن با مسئولان سابق باشگاه را علت این جدایی عنوان کرد. یحیی که در دوحه قطر با بشار خداحافظی کرده بود رفتن هافبک بازیساز تأثیرگذار خود را باورنکردنی توصیف کرد.

او در بخشی از مصاحبه خود عنوان داشت: «واقعاً عجیب است. احساس من این است یک اراده‌ای وجود دارد تا پرسپولیس را ضعیف کنند. حالا دلیلش چیست را نمی‌دانم.»

صحبت‌های تند سرمربی پرسپولیس با واکنش هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس روبرو شد. اعضای هیأت مدیره که پای برگه جدایی رسن را امضا کرده بودند بیانیه‌ای ۱۵ بندی در این باره منتشر کردند.


بیشتر بخوانید: حواشی جدایی بشار رسن / رسول‌پناه به بشار رسن: من کاره‌ای نیستم!


پاراگراف‌هایی که نشان از اعتقاد آنها نسبت به سود مالی پرسپولیس در این قضیه دارد. آنها که تلویحی نسبت به رفتار بشار رسن در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نیز اعتراض خود را بیان کرده بودند جدایی رسن را منطبق بر سیاست‌های باشگاه عنوان داشته و جدایی او را بدون ضرر توصیف کرده‌اند.

سیاستی که با دیدگاه‌های یحیی گل محمدی همخوانی ندارد. نگاه‌های متفاوتی که در دوران سرپرستی مهدی رسول پناه به اوج تضاد رسیده بود تا کار به صحبت‌های دور از ادب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه بازیکنان و سرمربی پرسپولیس کشیده و استعفای او را به همراه داشته است.

آتش اختلافات پنهان هیأت مدیره و سرمربی سرخ‌ها که در آستانه بازی‌های مهم پرسپولیس در لیگ برتر بار دیگر زبانه کشیده و می‌تواند به ضرر نایب قهرمان آسیا باشد.

در این بین جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که هنوز به عضویت هیأت مدیره در نیامده است رابطه خوبی را با یحیی ایجاد کرده اما هنوز در این باره واکنشی نشان نداده است تا مجبور به حمایت از تفکری خاص شود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان