تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

اشتباهات داوری علیه استقلال DVD شد!

استقلالی‌ها یک DVD شامل خطا‌های تیم‌های داوری علیه استقلال از ابتدای هفته اول تا انتهای هفته هشتم تهیه کردند که توسط پرویز مظلومی در اختیار دبیرکل فدراسیون قرار گرفت.

اشتباهات داوری علیه استقلال

رویداد۲۴ پرویز مظلومی صبح دیروز برای اعتراض نسبت به تاریخ انتخاب شده جهت برگزاری جدال این تیم مقابل پرسپولیس (از بابت اینکه پرسپولیس با دو مسابقه کمتر به مصاف استقلال می‌رود) راهی سازمان لیگ شد و علاوه بر آن به فدراسیون فوتبال هم رفت تا با مهدی محمدنبی دبیرکل این فدراسیون ملاقات کند.

در مورد گفت‌وگوهای سرپرست استقلال با رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز توضیحات کامل خدمت شما ارائه شده ولی داستان جلسه مظلومی با نبی چه بود؟

از قرار معلوم استقلالی‌ها بابت عملکرد داوران و اشتباهات صورت گرفته به ضرر این تیم از ابتدای فصل به شدت ناراحت بودند و در راستای همین مسئله یک DVD شامل خطاهای تیم داوری علیه استقلال از ابتدای هفته اول تا انتهای هفته هشتم تهیه کردند که توسط پرویز مظلومی در اختیار دبیرکل قرار گرفت. نبی هم دستور داد این فیلم برای بازبینی به کمیته داوران ارسال شود.


بیشتر بخوانید: هم پرسپولیسی‌ها اعتراض دارند هم استقلالی‌ها


خبر برگزاری جلسه میان سرپرست استقلال و مدیر ارشد فدراسیون روز گذشته قبل از آغاز تمرین آبی‌پوشان به بازیکنان و مربیان هم رسید.

استقلالی‌ها تأکید داشتند کوچک‌ترین مشکلی با جوان‌گرایی در سطح داوران ندارند و طبیعی است که برخی از آنها باید برای کسب تجربه دیدارهای تیم‌های بزرگ را نیز سوت بزنند ولی استفاده از چنین داورانی باید بسیار سنجیده و رأس زمان مناسب صورت بگیرد نه اینکه در دیدارهای مهم خارج از خانه استقلال به تیم داوری جوان میدان بدهند و کسی هم جوابگوی امتیازات از دست رفته استقلال نباشد.

منبع: دانشجو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان