تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پرسپولیس: بله، ما تیم خاص هستیم!

در واکنش به انتقادات تیم‌های دیگر لیگ که از پرسپولیس به عنوان یک تیم «خاص» که برنامه بازی‌ها را خودش می‌چیند، یاد کردند، پرسپولیسی‌ها هم واکنش جالبی نشان دادند.

لیگ برتر

رویداد۲۴ وقتی استقلال، فولاد، نکونام، ذوب‌آهن، نساجی و... علیه پرسپولیس موضع گرفته و برنامه‌ریزی لیگ را به سود این تیم قلمداد کردند، کم‌کم صدای پرسپولیسی‌ها هم درآمد. تیم‌های دیگر می‌گویند چرا ۳ بازی پرسپولیس در آستانه فینال آسیا باید لغو می‌شد و چرا بازی با ذوب‌آهن هم ۲۴ ساعت به تعویق افتاد؟ در این میان سازمان لیگ جوابی منطقی ندارد ولی پرسپولیسی‌ها نه تنها می‌گویند این تعویق حق ما بود بلکه می‌گویند بازی با ذوب‌آهن باید ۳ بر صفر شود!

در واکنش به انتقادات تیم‌های دیگر که از پرسپولیس به عنوان یک تیم «خاص» که برنامه بازی‌ها را خودش می‌چیند، یاد کردند، پرسپولیسی‌ها هم واکنش جالبی نشان دادند؛ مثلاً کمال کامیابی‌نیا در واکنش به انتقادات نوشت از این لقب (یک تیم خاص) تو بیانیه‌ها خیلی خوشم می‌آید چون کاملاً برازنده تیم ماست. شکوری و سایر مسئولان پرسپولیس هم در همین راستا واکنش‌هایی نشان دادند و از لقب تیم خاص استقبال کردند ولی بامعنا و مفهوم مثبتش.

ماجرا اما از سال ۲۰۱۸ شروع شد که پرسپولیس به فینال آسیا رفت و تا امسال طول کشید. البته اینکه صدای همه تیم‌ها درآمده و همه علیه پرسپولیس بسیج شده‌اند، یک دلیلش بعضی دخالت‌ها و البته ضعف مفرط سازمان لیگ است. خیلی راحت می‌شد قبل از فینال آسیا به‌جای لغو ۳ بازی پرسپولیس حداقل ۲ بازی را لغو کنند اما خب این کار را نکرده و دودش به چشم خود پرسپولیس هم رفت.


بیشتر بخوانید: انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از استقلال / شمشیر را از رو بسته‌اند!


حتی همین تعویق ۲۴ ساعته بازی با ذوب‌آهن کار صد درصد غلطی بود، چون به هر حال پرسپولیس در آسیا بود و طبیعی است که بازی‌هایش ۵ روز یک‌بار برگزار شود اما سازمان لیگ با یک حرف‌شنوی عجیب همه لیگ را علیه پرسپولیس کرد و حالا حساسیت‌ها به حدی زیاد شده که حداقل نصف تیم‌ها بیانیه داده‌اند.

استقلالی‌ها هم که جای خود دارند. آنها می‌گویند تمام برنامه‌ریزی‌ها به سود پرسپولیس است و چرا باید قبل از دربی استقلال ۲ بازی بیشتر از پرسپولیس کرده باشد؟! البته سازمان لیگ پیش از این به حرف استقلالی‌ها هم گوش کرد، آنجایی که بازی‌های معوقه پرسپولیس را طبق خواست آبی‌ها برنامه‌ریزی کرد.

حالا تیم‌های دیگر پرسپولیس را تیم خاص و سفارشی فوتبال ایران می‌دانند که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هوایش را دارند ولی خود پرسپولیسی‌ها از این تاکتیک به عنوان یک ضد تاکتیک استفاده کرده‌اند. باتوجه به بیانیه تند ذوب‌آهن علیه پرسپولیس بازی پنج‌شنبه دو تیم هم حساس‌تر شده است. پرسپولیس بعد از این دیدار هم باید خود را برای جدال با مدعیان سنتی یعنی سپاهان و استقلال آماده کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
چرا خاص نباشید وقتی ارکان فوتبال از تاج و شکوری واقای نبی و وزیر وغیره تا تونستن در چندسال تا تونستن به پرسپولیس جام دادند مدیران انتخابی تا تونستن د ر چند سال استقلال را شخم زدند ۴۰ بازیکن استقلال در این چند سال جابجا شدند استقلال را بی ثبات مربیان موفق مثل شفر واسترا را پر دادند استقلال را بده کار کردند وبالاخره خیلی بلاها سر استقلال اوردند البته این دوران در تارخ ثبت شده است حالا معلوم شد که چرا ارکان فوتبال باید دست پرسپولیسیها باشد بخاطر ۲ ستاره استقلال است که پرسپولیسیها ۵۰ سال خواب ندارند
نظرات شما
پیشخوان