تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

شبستری: نظر اعضای مجمع درباره FATF تغییر نکرده

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نظر اعضای مجمع در خصوص لوایح FATF گفت: قبلاً نظر خود را اعلام کرده و گفته ام که نظر من عوض نمی‌شود، فکر نمی‌کنم نظر آقایان دیگر هم در این زمینه عوض شده باشد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: معایب لوایح FATF از محاسنش بیشتر است و در مورد اشکالاتی هم که وجود داشت، بار‌ها گفته شده و همه شنیده اند. اما اینکه این لوایح چه سرنوشتی خواهند داشت را نمی‌توانم پیش گویی کنم.

تصویب لوایح fatfرویداد۲۴ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نظر اعضای مجمع در خصوص لوایح FATF گفت: قبلاً نظر خود را اعلام کرده و گفته ام که نظر من عوض نمی‌شود، فکر نمی‌کنم نظر آقایان دیگر هم در این زمینه عوض شده باشد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با مهر، در رابطه با ارزیابی و پیش بینی خود از تمدید بررسی لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام و سرنوشت این لوایح اظهار داشت: لوایح FATF در کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن به صحن علنی می‌آید.

وی تاکید کرد: خیلی نمی‌شود پیش بینی کرد که چه نتیجه‌ای در خصوص لوایح FATF حاصل خواهد شد اما بنده قبلاً نظر خود را اعلام کرده و گفته ام که نظر من عوض نمی‌شود، فکر نمی‌کنم نظر آقایان دیگر هم در این زمینه عوض شده باشد.


بیشتر بخوانید: روحانی: FATF مستقیم و غیرمستقیم بر همه مبادلات مالی و تجاری تاثیر دارد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: معایب لوایح FATF از محاسنش بیشتر است و در مورد اشکالاتی هم که وجود داشت، بارها گفته شده و همه شنیده اند. اما اینکه این لوایح چه سرنوشتی خواهند داشت را نمی‌توانم پیش گویی کنم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان