تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۹

توافق مخفیانه مدیران پرسپولیس برای فروش بشار رسن!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از مسئولان این باشگاه در قبال جدایی بشار رسن هافبک عراقی، گفت: توافق مخفیانه با بشار شأن پرسپولیس را زیر سوال برد.

توافق مدیران پرسپولیس برای فروش بشار رسن

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی درباره حضورش در یاسوج و تقدیم مدال نایب قهرمانی آسیا به خانواده هوادار فقید گفت: فکر می‌کنم این اتفاق تلخ‌تر از قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا بود. همه مجموعه پرسپولیس ناراحت هستیم و من به نمایندگی از این مجموعه بزرگ وظیفه خودم دانستم حضوری خدمت خانواده‌اش برسم.

وی درباره اشتباه مهدی شیری مدافع پرسپولیس در بازی با اولسان در فینال آسیا تصریح کرد: فوتبال است و تمام فوتبالیست‌های بزرگ دنیا بخصوص در خط دفاعی ممکن است اشتباهات مرگبار انجام بدهند. شیری بنده خدا هم برای تیم زحمت کشیده است. فشار و استرس بازی زیاد بود. مقابل نساجی هم یک اشتباه کرد و شاید اتفاق بازی با اولسان بی تاثیر نبوده است. از همه پرسپولیسی‌ها و از همه تیم ناراحت‌تر خود مهدی شیری است.

سرمربی پرسپولیس درباره گل نزدن‌های آرمان رمضانی مهاجم تیمش تصریح کرد: آرمان رمضانی یک پاس گل داد. با توجه به فیزیک خوب و انگیزه بالایی که دارد می‌تواند مثمر ثمر باشد.


بیشتر بخوانید: جدایی مهره تاثیرگذار پرسپولیس و چند سوال مهم از مدیران باشگاه


گل محمدی درباره جدایی بشار رسن هافبک عراقی یادآور شد: زیاد راجع به بشار صحبت کردم. او بازیکن واقعاً مهمی برای ما بود. بشار در حفظ توپ، گل سازی و از نظر تکنیک خیلی خوب بود. پیدا کردن جایگزین برای بشار واقعاً سخت است. این اتفاق برای من قابل درک نیست که چرا چنین کاری کردند آن هم بدون اجازه سرمربی که نباید یک بازیکن از تیم جدا یا به تیم اضافه شود.

سرمربی پرسپولیس که با برنامه «فرمول یک» گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: اولین چیز این است که سرمربی باید تصمیم بگیرد و راضی باشد. اصلاً در جریان - جدایی بشار- نبودم. اگر از همان اول می‌دانستم جلوی قضیه را می‌گرفتم ولی متاسفانه توافق مخفیانه‌ای انجام دادند که شأن و شخصیت باشگاه را زیر سوال بردند. بیانیه ۱۵ بندی -باشگاه پرسپولیس- هم توجیهی بود برای کار بدشان. همیشه باید نزد هواداران پاسخگو باشند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان