تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۹
پیشکسوت آبی‌ها:

استقلال گوشت قربانی و بی صاحب نیست!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: رفتار سازمان لیگ به هیچ وجه منصفانه نیست و آنها برنامه‌ای دادند که قرار است استقلال و پرسپولیس در شرایط نابرابر به دیدار هم بروند.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ محمد نوری اظهار داشت: از رفتار سازمان لیگ نسبت به استقلال واقعاً تعجب می‌کنم. این برنامه یعنی چه که دربی باید در شرایط نابرابر برگزار شود؟

وی اضافه کرد: فکری حق مطلب را ادا کرد و گفت چون باشگاه ما زورش کم است دربی را در این شرایط برگزار می‌کنند و اگر باشگاه ما زورش می‌رسید در این مواقع از حق خودش دفاع می‌کرد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه همین رفتارها است که شائبه حمایت از یک تیم خاص در فوتبال ایران را هر روز پررنگ‌تر از روز قبل می‌کند. اگر قرار بود دو تیم در شرایط نابرابر با هم بازی کنند همان زمان که پرسپولیس از لیگ قهرمانان بازگشت این بازی را برگزار می‌کردند. حتماً می‌دانستند در آن مقطع شانس استقلال بیشتر است که این کار را نکردند.


بیشتر بخوانید: استراتژی غلط استقلال درباره دربی


عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد: ایجاد شرایط برابر به منظور یک رقابت سالم و جوانمردانه وظیفه ذاتی هر فدراسیونی است و متولی فوتبال و ورزش کشور باید خود مدافع حقوق برابری تیم‌ها باشد نه این‌طور در روز روشن جانب یک تیم را به هر دلیلی که ما نمی‌دانیم نگه دارند.

نوری تصریح کرد: به عنوان پیشکسوت استقلال به این برنامه معترض هستم و سازمان لیگ یا هر دستگاه دیگری که در این فوتبال تاثیرگذار است و برای آن تصمیم می‌گیرد باید دست از این رفتار پر از تبعیض بردارد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، دربی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان