تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۹

قتل زن مطلقه در خانه مجردی اش / قلبش را شکافتند + جزییات

مادری، جسد غرق در خون دخترش را در میعاد مشهد کشف کرد.

قتل زن مطلقه

رویداد۲۴  زن مطلقه که در خانه مجردی به تنهایی زندگی می‌کرد در مشهد به طرز فجیعی کشته شد.

 ۲ روز می‌شد که از دخترش بی‌خبر بود. چند مرتبه با او تماس گرفت، اما تک بوق‌های تلفن و انتظار پاسخ از آن طرف خط، دلش را هزار راه برده بود. دیگر نمی‌توانست تاب بیاورد. مادر و دختر هیچ وقت این‌قدر بی‌خبر از همدیگر نبودند. زن به خانه دخترش رفت، اما انگار کسی داخل خانه نبود. صدای زنگِ در از داخل اتاق شنیده می‌شد، اما هیچ پاسخی دریافت نمی‌کرد. دلش طاقت نداشت برای همین هرطور بود وارد خانه دخترش شد. در میان سکوت مرگ‌باری که بر خانه تنهایی دخترش حاکم بود ناگهان چشمش تاریکی رفت و بعد هم دنیا دور سرش چرخید. رد خون همه جای اتاق بود و موضوع بلافاصله به پلیس گزارش شد.

بیشتر بخوانید: قاتل سر زن ۳۰ ساله را با کارد میوه‌خوری جدا کرد!
ساعت حوالی ۱۱ دیروز بود که خبر کشف جسد زنی جوان در خانه‌اش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری قاسم‌آباد مشهد خود را به خیابان میعاد رساندند.

عامل خبر، مردی جوان بود که با دیدن مأموران مدعی شد قفل‌ساز است و به خواسته زنی میان‌سال درِ خانه‌ای که در آن جسد زن پیدا شده را باز کرده است. مرد جوان در اظهارات اولیه خود به پلیس گفت که زنی میان‌سال به مغازه‌اش مراجعه کرده و از او خواسته تا در خانه دخترش را باز کند.

پس از باز شدن در، زن وارد خانه دخترش شده که ناگهان صدای فریاد او به گوشش رسیده. مرد جوان برای کمک به زن وارد خانه شده است. در همان ابتدا زنی جوان را می‌بیند که غرق در خون وسط اتاق افتاده است.

مأموران پس از ورود به محل و صحت خبر اعلام شده، سریعا موضوع را به بازپرس جنایی دادسرای مرکز استان خراسان رضوی اعلام کردند و طولی نکشید که خودرو قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آژیرکشان در محل حاضر شدند.

رفت و آمد پلیس و نیز سر و صدای زن میان‌سال که در سوگ دخترش بود تعداد زیادی از همسایگان را به خیابان کشانده و موجب ازدحام در اطراف محل جرم شده بود که با دستور قاضی پرونده دور تا دور محل جرم نوار زرد کشیده شد.

بررسی اولیه این صحنه خونین نشان از وقوع جنایتی هولناک داشت که در آن زنی جوان به طرز دل‌خراشی جان خود را از دست داده بود. زن میان‌سال که از مشاهده این صحنه هولناک شوکه شده بود در اظهاراتش به قاضی پرونده گفت: او بعد از طلاق از همسرش، این خانه مجردی را اجاره کرده و به تنهایی زندگی می‌کرد. آن‌ها (متوفی و همسرش) یک بچه هفت ساله دارند که اکنون با پدرش زندگی می‌کند. هرازگاهی به او (متوفی) سر می‌زدم و یا برعکس دخترم از من خبر می‌گرفت. دو روز بود که از دخترم خبر نداشتم برای همین به خانه‌اش آمدم. وقتی وارد اتاق شدم بدن بی‌جان او را دیدم که غرق در خون روی زمین افتاده است. با دیدن این صحنه دیگر متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاده و از هوش رفتم.

جسد متوفی با دستور قضایی تحویل پزشکی قانونی حاضر در محل شد و پرونده این مرگ مشکوک با طرح فرضیه جنایت در اختیار کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی قرار گرفت.

درگیری مقتول با متهم فراری

روز گذشته بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده به خبرنگار ما گفت: متوفی از ناحیه پشت درست در قسمتی که قلب قرار دارد هدف ضربه شدید شیء نوک تیز و برنده‌ای قرار گرفته که شدت جراحت و خون‌ریزی شدید موجب مرگ او شده است.

قاضی علی‌اکبر احمدی نژاد بیان کرد: مقدار زیادی خون نیز به اطراف پاشیده شده بود و همین امر فرضیه درگیری متوفی با فردی دیگر را در تحقیقات اولیه قوت می‌بخشد. طبق شواهد موجود در محل حادثه قتل متوفی متصور است، اما آلت‌قتاله و متهم نیز کشف و شناسایی نشده است.

این مقام قضایی مرکز استان خراسان رضوی ادامه داد: طبق بررسی اولیه جسد از سوی کارشناسان پزشکی قانونی احتمالا ۲ روز از مرگ متوفی می‌گذرد. علاوه بر این چند تن از همسایگان در تحقیقات پرونده مدعی بودند که چند شب قبل متوجه درگیری متوفی با فردی دیگر شده‌اند که تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه دارد. بازپرس احمدی‌نژاد بیان کرد: متوفی زنی سی‌ونه ساله است که به تنهایی زندگی می‌کرده است. درباره علت مرگ و انگیزه قتل هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد، اما آنچه می‌توان طبق گفته کارشناس پزشکی قانونی برداشت کرد این است که متوفی به وسیله چاقو به قتل رسیده است به گونه‌ای که تیغه چاقو موجب پاره شدن ریه شده است.


منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
نظرات شما
پیشخوان