تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۹

چرا سرمربی استقلال در نشست خبری عصبانی شد؟

سرمربی استقلال در نشست خبری امروز از یک پرسش عجیب ناراحت و عصبانی شد.

دلیل عصبانیت محمود فکری در نشست خبری

رویداد۲۴ در دقایق پایانی کنفرانس خبری محمود فکری سرمربی آبی های پایتخت قبل از مصاف با آلومینیوم اراک با پرسشی مواجه شد که بسیار ناراحتش کرد. از فکری پرسیده شد که آیا صحت دارد یکی از مدیران باشگاه به او اولتیماتوم داده که باید از 3 بازی اخیر 6 امتیاز کسب کند؟ این پرسش در آستانه مسابقه با‌ آلومینیوم باعث ناراحتی و عصبانیت فکری شد وجملات تندی را بر زبان آورد.

سرمربی استقلال گفت: «اولتیماتوم برای مربی که صدر جدول است؟ ( با خنده) این همان داستانی است که گفتم، شاید باید خرج کنیم؟ شاید اولتیماتوم پاداشی است که دوستان برای ما درست کردند.»


بیشتر بخوانید: خط و نشان فکری برای بازیکنان استقلال/ هیچ بازیکنی حق ندارد پایش را از گلیمش درازتر کند!


وی افزود: «ما از 3 بازی خانگی بیرون از خانه 7 امتیاز کسب کردیم. من به استقلال آمده‌ام و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می کنم. شاید برخی از رفتارهای من خوششان نیاید ولی کاری که ما می کنیم هیچ خودخواهی و نفس عماره‌ای در آن وجود ندارد. بارها گفته ام من به اندازه کافی در استقلال تجربه دارم و فضا را به خوبی می شناسم.

از هواداران هم می‌خواهم چه قبل و چه بعد از دربی باید رفتارهایی کنند که به نفع تیم باشد.خیلی از طرفداران استقلال به ما کمک می‌کنند و به ما انرژی خوب می دهند.روی صحبتم با طرفداران است، آقایانِ طرفدار استقلال بازیچه دست این و آن نشوید تا به امید خدا این تیم را به قهرمانی آسیا برسانیم.»

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمود فکری ، استقلال
نظرات شما
پیشخوان